• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, geweldig... Een kamer vol mensen die geen engels spreken en mij in het noors van alles proberen uit te leggen terwijl ik er slechts de helft van begrijp.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Muh mijn knieën doen plots weer zoveel pijn. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whitmore schreef:
    Oh, geweldig... Een kamer vol mensen die geen engels spreken en mij in het noors van alles proberen uit te leggen terwijl ik er slechts de helft van begrijp.

    Hahaha. Succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog 6 uur school. Leuk.

    Waarom wil je er nu in hemelsnaam mee stoppen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Liever had ik gehad dat het allemaal leugens geweest waren, want dat het waar was en nu niet meer is wat nog het meeste pijn doet. Ik kan niet eens boos op je zijn, want je zegt het gemeend te hebben, alleen maar verdrietig en ik word gek van mezelf.
    Ik meende het toen ik zei dat ik nog vrienden wilde blijven, en nu lijkt het alsof zelfs dat er niet meer in zit. And it kills me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Chagrijnige sonova met je gezeik hier en gezeik daar. Uiteraard, ik ben strontziek, en dan ga ik boven in bed liggen met mijn laptop op schoot. Daarbij komt dat ik op zoek ben naar een leuke RPG maar het op elke verdomde site dat 1D/JB gezeik is. Bah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alsjeblieft ga weg!! Ik wil geen vrienden zijn. Je bent dood irritant en praat alsof je aan het bevallen bent. Ga nu eens weg met je **** kop


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hoe gemakkelijk we ons brein kunnen foppen... hilarisch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat school, ik wil naar huis ..


    16 - 09 - '17

    Ben benieuwd of ik hier in zou trappen. o.o Het lijkt zo obvious.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn eerste nailart gebeuren ziet er niet eens zo vreselijk uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Onze kat is een pro in verschijnselen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Onze kat is een pro in verschijnselen.

    Het is een kruising tussen Voldemort en Salem!


    "Well, well. Look who we've got here!"