Zoals jullie misschien al weten, zoek ik een cover voor me Quizlet story.
Kunnen jullie het laatste foto donker inkleuren en laten lijken alsof er bloed vanaf druipt? Titel: Titel: The Secret of Quizlet. Beloning: Reclame. (wbw)
Ik denk dat ik eerst eens ga zien naar wat anderen inleveren, zodat ik me niet compleet belachelijk maak met wat ik eruit geperst krijg (:
Edit: als Merrow het probeert hoef ik het al niet meer te proberen, vrees ik.
[ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:30 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Ik denk dat ik eerst eens ga zien naar wat anderen inleveren, zodat ik me niet compleet belachelijk maak met wat ik eruit geperst krijg (:
Edit: als Merrow het probeert hoef ik het al niet meer te proberen, vrees ik.
Gewoon proberen, joh (; Dat ik redelijk goeie covers maak, wil nog niet zeggen dat de mijne ook gekozen worden. Het is al vaak genoeg voorgevallen dat er een andere cover dan de mijne gekozen wordt. Dus daar moet je zeker niet naar kijken (;
Echt, gewoon proberen. Niet geschoten, is altijd mis (;
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”
Merrow schreef:
(...)
Gewoon proberen, joh (; Dat ik redelijk goeie covers maak, wil nog niet zeggen dat de mijne ook gekozen worden. Het is al vaak genoeg voorgevallen dat er een andere cover dan de mijne gekozen wordt. Dus daar moet je zeker niet naar kijken (;
Echt, gewoon proberen. Niet geschoten, is altijd mis (;
Nou, mijn covers zijn niet bepaald... hoe zal ik het zeggen? Ze zijn niet van "oh die is mooi, ik ga ze pakken", maar eerder van "ik heb geen andere keuze en hij is niet überlelijk dus zal ik die wel pakken " (:
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried