Als je wil meedoen, gelieve dan alles eerst even door te lezen.
Ik heb toestemming gekregen van Krull
Bedoeling & regels
Ik zoek ongeveer zo een 10 tot 15 actieve deelnemers die de tijd hebben voor deze wedstrijd. De wedstrijd zal zo een 5 rondes bevatten waar je elke keer een tien dagen de tijd voor zal hebben. Elke opdracht zal weer eens wat anders zijn, moest het niet lukken kan je me aanspreken. Je zend je opdracht in, in een privé bericht naar mij, je mag een eigen story hebben, ik heb er ook één voor de opdrachten, beoordelingen en punten. Je kraakt niemand af, iedereen is uniek en je zou het ook niet leuk vinden als ze jouw werk komen afkraken, opbouwende kritiek is dan wel toegelaten. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook je afwezigheid moest je weg gaan of zo. Er valt niemand af, ik werk met een puntensysteem. Ik probeer alles zo snel mogelijk na te kijken en hoop met deze wedstrijd iemand te vinden die dezelfde interesses heeft. Ohja, hier gelden alle regels van Quizlet, ik verwacht dat je alles opnieuw schrijft/maakt en niks kopieert van vorige wedstrijden. Ik zoek geen juryleden en een joker inzetten is helaas niet mogelijk!
Deadline & uitstel
Je hebt tien hele dagen de tijd om je opdracht in te leveren, denk je dat je tijd te kort hebt of is er iets tussen gekomen? Dan kan je altijd uitstel aanvragen van maximum vier dagen, niet langer want dan trek ik een punt per dag af tot je inlevert. Bij de volgende deadline nog niet ingeleverd? Dan zal ik je helaas uit de wedstrijd moeten zetten, aangezien ik niet elke keer wil blijven wachten. Uitstel vraag je een dag voor de deadline aan en dit met een geldige reden, heb je die niet, dan keur ik je uitstel niet goed en kan ik alsnog aan je punten gaan.
Puntentelling
Ik beoordeel niet specifiek op dingen, ik kijk gewoon vooral naar alles in het algemeen, als je als beste vriendin bij me zou passen. Je krijgt per opdracht een punt op 10. Op het einde van de wedstrijd wordt alles opgeteld en uiteindelijk door de aantal opdrachten gedeeld.
Prijzen
Natuurlijk is de hoofdprijs mijn vriendschap, maar ik maak ook een maand reclame voor één creatie van je naar keuze op mijn profiel en in mijn lopende/actieve stories.
Extra
Zouden jullie je naam kunnen opgeven bij aanmelding dat ik jullie bij naam kan aanspreken?
Vragen mogen altijd gesteld worden en feedback op beoordelingen mogen, maar hou het vriendelijk.
Story > Klik! (gelieve een abo te nemen)
Juryleden:
Gylani Sylvie
Deelnemers:
Gemela Gail
Opdracht 1: Ingeleverd / -1 door te laat inleveren
Opdracht 2: Ingeleverd
Opdracht 3: Ingeleverd
Opdracht 4: Ingeleverd
Opdracht 5: Ingeleverd
xiheartharry Myrna
Opdracht 1: Ingeleverd
Opdracht 2: Ingeleverd