• Voor tekenles gebruik ik voor mijn tentamenwerk het onderwerp oorlog (: Nu ben ik dus op zoek naar foto's/tekeningen van soldaten of van oorlog. Ik heb zelf natuurlijk ook al gezocht en heb al wel wat, maar hoop dat jullie misschien nog wat meer hebben. Vooral de relatie tussen de soldaten onderling vond ik echt super ontroerend (voor Engels lees ik een boek over WO I, echte tranentrekker), dus zoiets zou helemaal tof zijn.

Ook moet ik verder nadenken dan enkel oorlog uitbeelden, mijn docent wilde dat ik verder dacht zoals 'hoe is de oorlog ontstaan > onderdrukking, geld, macht' etc. etc. Dus als jullie daar nog wat ideeën voor hebben, be my guest. Ik zat namelijk al aan onderdrukking en dergelijke te denken, maar weet niet goed hoe ik deze dingen uit kan beelden.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dit zijn oorspronkelijk zwart/wit foto's, maar dus ingekleurd. ^^

"I shut my eyes in order to see.'

Ooh gaaf!

Ik heb echt veel oefen materiaal nodig om het uiteindelijk goed te kunnen tekenen (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.