• Ben jij iemand die van goed beschreven drama houdt? Dan is mijn verhaal wellicht iets voor jou. Tips en kritiek over mijn schrijfwijze zijn absoluut welkom, graag zelfs. Ik wil alleen maar beter worden. Ik doe erg mijn best om alles goed over te laten komen. Mijn doel is dat jullie met tranen in jullie ogen mijn verhaal lezen! (: Klik hier om naar de story te gaan!

    Proloog
    Ellen is veertien jaar wanneer haar leven drastisch veranderd. Totaal onverwachts komt haar moeder te overlijden. Een vader heeft ze nooit gehad, en broertjes of zusjes zijn ook niet aan de orde. Ellen, die ooit een spontane en ietwat naïeve meid was, veranderd in een stil en teruggetrokken muisje. Na een zware periode van vele gesprekken, de begrafenis, vele tranen en veel onbegrip gaat haar leven, tot haar grote spijt, door. Ze wordt in een pleeggezin geplaatst waar ze zich absoluut niet thuis voelt, en dat maakt haar diep ongelukkig. Ellen doet er alles aan om contact te krijgen met haar overleden moeder, maar als niets lukt verliest ze al haar hoop en gaat ze tot het uiterste van het uiterste. Ze is van mening dat als ze zelf dood gaat, ze haar moeder weer in de armen kan vliegen. Ze is simpelweg geobsedeerd door haar moeders dood, maar er is niemand die het merkt. Ze is bereid alles achter haar te laten. Ze is van mening dat het leven haar enkel diep ongelukkig kan maken, en dat alle mensen eigenlijk kwellende monsters zijn.


    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:03 ]