• Na lang getwijfel of ik het wel goed genoeg kan heb ik een covershop geopend ^^!
    Ik vind het de laatste tijd heel erg leuk om covers te maken, dus

    Plaats hier een aanvraag en ik maak een cover voor je.

    Invullijstje:
    -Eventuele titel en/of ondertitel:
    -Korte inleiding:
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    -*Sfeer:
    -Horizontaal/Verticaal
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)
    -Andere wensen?
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    *=verplicht : P

    Er kunnen altijd nog aanpassingen worden gedaan als dat nodig is ^_^.

    Voorbeeldje(s):


    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 18:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -Eventuele titel en/of ondertitel:
    Engelen op blote voeten <-- in sierlijke letters graag ^^

    -Korte inleiding:
    Eloise is een straatkind. Nadat haar moeder is overleden zet haar vader haar op 10-jarige leeftijd op straat. haar moeder is omgekomen in een opzettelijk auto-ongeluk dat door haar eigen vader geplendt was. Eloise heeft nu nog maar een doel voor ogen; Haar vader laten boeten voor zijn slechte daden. Maar Eloise begint dingen te zien die andere niet zien. Ze krijgt flasbacks uit het verleden maar ook uit de toekomst die soms van pas komen, maar soms gruwelijk ongelegen komen...
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    Heel klein in de hoek
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    de laatste straat van die afbeeldingen van mijn topic, een donkere engel (kon zelf geen goede vinden) en deze ogen, alleen iets vervaagder.


    -*Sfeer: beetje donker
    -Horizontaal/Verticaal: ?
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)zwart wit
    -Andere wensen? nop
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    ja hoor ^^

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 17:04 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    -Eventuele titel en/of ondertitel:
    Engelen op blote voeten <-- in sierlijke letters graag ^^

    -Korte inleiding:
    Eloise is een straatkind. Nadat haar moeder is overleden zet haar vader haar op 10-jarige leeftijd op straat. haar moeder is omgekomen in een opzettelijk auto-ongeluk dat door haar eigen vader geplendt was. Eloise heeft nu nog maar een doel voor ogen; Haar vader laten boeten voor zijn slechte daden. Maar Eloise begint dingen te zien die andere niet zien. Ze krijgt flasbacks uit het verleden maar ook uit de toekomst die soms van pas komen, maar soms gruwelijk ongelegen komen...
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    Heel klein in de hoek
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    de laatste straat van die afbeeldingen van mijn topic, een donkere engel (kon zelf geen goede vinden) en deze ogen, alleen iets vervaagder.


    -*Sfeer: beetje donker
    -Horizontaal/Verticaal: ?
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)zwart wit
    -Andere wensen? nop
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    ja hoor ^^

    Geen idee of dit is wat je zoekt, ik heb maar wat geprobeerd. Ik kan nog altijd dingen aanpassen als je dat wilt ^^!

    O ja, een horizontale cover is trouwens één die van links naar rechts loopt (zoals in mijn voorbeeld van 'Under the Moonlight'), een verticale loopt van boven naar onder, zoals deze.


    Link


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -Eventuele titel en/of ondertitel: Bloodsuckers...
    -Korte inleiding:
    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?: Ja maar klein
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):



    -*Sfeer:mysterieus
    -Horizontaal/Verticaal: Maakt niet uit
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...) beetje donker
    -Andere wensen?: Nee
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?: Tuurlijk :)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:48 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -Eventuele titel en/of ondertitel:
    In the Midnight 'in the ergens klein bovenaan, Midnight in het groot eronder en ergens ook graag When everyone's asleep
    -Korte inleiding:
    Kijk maar zelf naar mijn story 'Midnight'.
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    Nee, hoeft niet.
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    Het spijt me zo, maar ik kan geen links plaatsen, terwijl ik mijn cover met spoed nodig heb. Het liefst van een serieuze baby die er een beetje kwaadaardig uitziet en een vrouw waarvan het haar helemaal de lucht in gaat. Plus een bloedvlek.
    -*Sfeer:
    Mysterieus, Horror, Thriller, Duister, Wraak, Bloed
    -Horizontaal/Verticaal
    Maakt niks uit.
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)
    Zwart-wit en kleur.
    -Andere wensen?
    Ik heb hem met spoed nodig :xx.
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    als je vind dat hij goed is gelukt wel.


    Some people are art and do art at the same time

    AtticusM schreef:
    -Eventuele titel en/of ondertitel: Bloodsuckers...
    -Korte inleiding:
    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?: Ja maar klein
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):



    -*Sfeer:mysterieus
    -Horizontaal/Verticaal: Maakt niet uit
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...) beetje donker
    -Andere wensen?: Nee
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?: Tuurlijk :
    )


    Bedoel je zo iets?
    Ik heb ook een iets donkere versie gemaakt.


    Zeg maar als er iets moet worden aangepast ^^.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hij is goed, alleen is de titel Bloodsuckers... en niet Bloodsucker

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:27 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Hij is goed, alleen is de titel Bloodsuckers... en niet Bloodsucker

    Oeps, aangepast ^^.
    Sorry voor de late reactie, tinypic doet raar :/...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    bedankt


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MT, Ik kom later bij je terug!

    Malkovich schreef:
    -Eventuele titel en/of ondertitel:
    In the Midnight 'in the ergens klein bovenaan, Midnight in het groot eronder en ergens ook graag When everyone's asleep
    -Korte inleiding:
    Kijk maar zelf naar mijn story 'Midnight'.
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    Nee, hoeft niet.
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    Het spijt me zo, maar ik kan geen links plaatsen, terwijl ik mijn cover met spoed nodig heb. Het liefst van een serieuze baby die er een beetje kwaadaardig uitziet en een vrouw waarvan het haar helemaal de lucht in gaat. Plus een bloedvlek.
    -*Sfeer:
    Mysterieus, Horror, Thriller, Duister, Wraak, Bloed
    -Horizontaal/Verticaal
    Maakt niks uit.
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)
    Zwart-wit en kleur.
    -Andere wensen?
    Ik heb hem met spoed nodig :xx.
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    als je vind dat hij goed is gelukt wel.


    Ik vond het erg moeilijk om geschikte afbeeldingen te vinden... Is dit ongeveer wat je zocht?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eventuele titel en/of ondertitel:
    Birds can't fly ft Liam Payne
    dan klein eronder
    With broken wings
    -Korte inleiding:
    Tijdens een schietpartij is Liam zijn vriendin verloren een jaar later ontmoet hij bij een herdenkingsconcert een meisje dat haar vriendje is verloren bij die zelfde schietpartij en daarbij zelf zodanig gewond is geraakt dat ze nu in een rolstoel zit,
    En uiteindelijk wordt dat dan een liefdes verhaal met veel obstakels omdat ze natuurlijk de nodige problemen hebbe
    -*Username/voornaam er wel of niet bij?
    Dit klinkt vast heel raar
    maar wil je er bij mij Prim bijzetten?
    -*Afbeeldingen (ik kan er altijd wel één of twee bijdoen, maar zorg toch ook voor je eigen afbeeldingen):
    Ik wil er één van een meisje in een rolstoel en van Liam Payne en iets met vogels in een kooi
    -*Sfeer:
    Verdrietig maar wel mooi zeg maar
    -Horizontaal/Verticaal
    Horizontaal
    -Eventuele voorkeur voor kleur (Zwart-wit, sepia, alles in één kleur,...)
    Geen kleur, het liefst Sepia of Zwart wit, ligt eraan wat mooier uitkomt
    -Andere wensen?
    Het zou leuk zijn als er zeg maar overal vogeltjes verstopt zitten
    -Mag de cover gebruikt worden als voorbeeld?
    Jep

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 20:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chocolata schreef:
    (...)


    Ik vond het erg moeilijk om geschikte afbeeldingen te vinden... Is dit ongeveer wat je zocht?


    Hij is prima, maar kan 'Midnight' helemaal bovenaan worden verwijderd? En mag de hele cover in het zwart-wit mogen en zou ik ook dezelfde cover mogen maar dan met kleur? ;z.

    Wel bedankt voor de moeite.


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)

    Hij is prima, maar kan 'Midnight' helemaal bovenaan worden verwijderd? En mag de hele cover in het zwart-wit mogen en zou ik ook dezelfde cover mogen maar dan met kleur? ;z.

    Wel bedankt voor de moeite.


    Zwart-wit



    Allunga, ik ben bezig met de jouwe. Hij is moeilijker dan gedacht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bedankt @above, hij is leuk (;


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil graag 2 titel in het cover hebben. Het eerste wat groter dan het tweede.
    Titel 1: High School has never been so scary.
    Titel 2: When even friends can't be tusted anymore







    -Korte inleiding: Het is voor een wedstrijd van me ;)
    -*Username/voornaam er wel of niet bij? Nee, want die blijf ik steeds verandere xD
    -*Sfeer: beetje eng
    -Verticaal
    Ik wil het donker hebben, maar ook weer niet dat alles zwart is.
    - Tuurlijk mag het als voorbeel gebruikt worden.


    -