Ik heb iedereens reactie even doorgelezen en wat ik vind dat nog zeker mist in de rijtjes zijn;
- de boeken van Jodi Picoult , vaak over zaken waarbij je je gaat afvragen 'wat is nu slecht en wat is nu goed', want voor beide is wat te zeggen. Topboeken van haar zijn bijv. The Pact, ongelofelijk intrigerend! en My Sisters Keeper (de tweede dochter), die is ook verfilmd.
- Perfect Chemistry van Simone Elkeles. Een meeslepend boek waar je de spanning voelt tussen Alex, een gang-member, en Brittany, het blonde populaire meisje, die een aantrekkingskracht hebben..
- Morgan Matson met 'Mijn reis met Jake' en 'Een nieuwe zomer, een nieuw begin'. Lezen makkelijk en vlot, spelen zich af in een leuke sfeer, en zijn heerlijke zomerboeken. (Het kan nu nog, de zomer is nog niet voorbij ;p )
- Luanne Rice, heeft ook leuke onderwerpen en meeslepende boeken. Zoals; Terug naar huis, Wacht op mij, Beleef de droom.
- de boeken van Nicholas Sparks! Je begint na een paar boeken het recept te leren kennen, maar hij schrijft altijd met een mooie sfeer en verhalen vol liefde. Heerlijke boeken, prachtige films!
Nou ja, ik ben blij met dit topic, met nieuwe ideeën voor boeken! Jij ook nog succes! (;
Like a phoenix rising from the ashes