Cenation schreef:
(...)
Je mag best je mening geven, maar hoe jij overkomt is precies om te zeggen van 'One Direction steelt dus jij mag geen fan meer zijn.' Als je zelf zegt dat de liedjes niet exact hetzelfde zijn is er geen bewijs van stelen, voor hetzelfde geld is het nagevraagd wat altijd moet als je een liedje zou overnemen, maar dat maakt mij helemaal niks uit. De jongens zingen goed, ik hou van de muziek zoals zij het maken en ik ben fan en blijf dat ook wat er gebeurd. En jij bent dus geen fan meer omdat ze zogezegd gestolen hebben? Vind ik echt raar, maar ok, ieder zijn ding. Je moet je niet aangevallen voelen omdat ik zo reageer, ik heb ook recht op een eigen mening (wat in jou ogen vast bot is).
Door dat stelen is een van de veele
redenen dat ik hun muziek niet meer goed vind. Ik vind dat het fandom erg is, en grotendeels [ik ga niet zeggen dat jij daar oook onder valt] is alleen maar fan door hun uiterlijk. Ook vind ik hun muziek best saai. En over dat navragen. Dat deden ze niet
Blijf vooral een fan! Ik bedoel dit niet sarcastisch aangezien ik meestal sarcastisch overkom als ik griep heb -.-''
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial