• Miley Cyrus choqueerde haar fans met een nogal ordinair optreden tijdens de MTV Video Music Awards vorige week zondag. De jonge zangeres geeft nu toe dat ze met zichzelf in de knoop ligt. "Ik ben de weg kwijt", zegt ze in een interview met de Britse krant Mirror.


    De 20-jarige ster, bekend geworden door de Disneyreeks Hannah Montana, zegt: "Ik heb zo veel problemen. Iedereen doet dan wel eens rare dingen." Tijdens de VMA zong ze een duet met Robin Thicke, gekleed in rubber ondergoed terwijl ze seksbewegingen maakte, constant haar tong uitstak en zichzelf met een plastic hand in het kruis greep.

    Ze geeft haar drukke schema de schuld van dit soort uitspattingen. "Ik heb geen normaal leven. Af en toe neem ik even rust, maar daar ben ik helemaal niet goed in." Dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit, bleek deze week wel toen Miley gezien werd op een vliegveld, gekleed in een pyjama en grote pluizige pantoffels.

    "Ik ben altijd maar aan het werk. Eten doe ik ook alleen maar om energie te krijgen om maar door te gaan de hele tijd. Mensen vinden het knap dat ik kan opladen van tukjes van drie kwartier. Maar ik ben er intussen wel aan gewend." Zelfs aan sporten komt ze amper toe. Miley zegt wel elke dag wat yoga en 30 push-ups te doen.

    Bron: HLN.be

    =======================

    Goed dat ze het zelf weet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:15 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat ze zelf nu pas achterkomt?


    -

    Lol. No shit, Sherlock.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb wel medelijden met haar, aan de ene kant. Maar dan nog is dat geen reden om zo raar te doen.


    The odds are néver in our favor.

    Fijn dat ze daar ook eens achter komt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goh, daar was de wereld ook echt nog niet achter, mevrouw Cyrus.
    Ach ja, nu weet ze het ten minste zelf ook.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    k, dont care.
    nog steeds een hoer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beaton schreef:
    Lo. No shit, Sherlock.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het is trouwens bekent.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Het is trouwens bekent.



    Shhhhhh, niemand heeft het gezien, en jij weet het niet meer. 'Obliviate!'


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tja, ergens kan ik haar wel snappen. Het is een hectisch leven, maar het is ook haar eigen keuze. En hoe ze zich tegenwoordig gedraagt is gewoon abnormaal, dat praat je niet goed. :'D

    Zou ik ook zeggen als de hele wereld tegen me keert. Letterlijk.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Werd tijd.


    they come, they go

    Gelukkig begint ze te snappen dat ze zich echt belachelijk maakt...
    Nu nog wachten tot ze er iets aan gaat doen (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan zeg je dingen af en pak je rust. Ik heb hier geen medelijden mee, ze kiest er zelf voor. Raar mens.


    ars moriendi

    Knap dat ze dat zelf inziet. Ergens snap ik wel dat ze een moeilijk leven heeft, maar er zijn genoeg andere beroemdheden die er wel in slagen om normaal te doen.


    Take me to wonderland