Nou, ik heb een ENORM irritant meisje dat vroeger in mijn klas zat (ik ga nu naar het middelbaar - ik weet het, ik ben jong - en gelukkig gaat zij geen Latijn doen en ik wel. Helaas zit ze nog altijd in dezelfde school) en mij altijd stalkt...
Ze woont erg dicht bij mij, ik geloof slechts een straat van mij af. Het probleem is dat ze altijd wil dat ik naar haar thuis kom.
Het begon al op school; ze vroeg me of ik zin had om langs te komen. In het begin had ik wel zin om af en toe langs te komen, alleen vroeg ze dat elke dag, zonder uitzondering. Uiteindelijk vertelde ik haar dat ik geen zin had om te komen. Dan trok ze zo'n kinderachtige pruillip en zei ze zeurderig: 'Waarom niet?'
Ik dacht dat de kous daarmee af was, maar nee, ze begon mij constant berichten te sturen op Facebook. Ik werd boos en maakte haar duidelijk dat ze mij met rust moest laten, maar helaas, tijdens het avondeten klopte ze ineens op de deur. Ze wilde dat ik langskwam...
Ik vertelde haar dat ik aan het eten was en dat ik niet kon. Toen pakte ze een stoel en zette ze zich bij mij aan tafel, wachtend tot ik klaar was.
Dat doet ze nu bijna elke dag, en ik maak haar steeds hulpelozer duidelijk dat ik totaal geen zin heb in haar afspraakjes. Nu wil ze dat wij elke ochtend samen naar de bushalte fietsen en samen de bus nemen...
Hebben jullie ook zo'n stalkende vriendin?
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it