Voiceless schreef:
(...)
Dat is echt awesome, maar ik heb geen idee waar/hoe ik zou moeten beginnen voor een cosplay..
Mijn eigen strategie zou zijn:
- Cosplaykostuum patroon online kopen - ik zou zelf niet te ingewikkeld gaan, aangezien mijn ervaring met naaien niet echt groot is, maar dat deert niet als je een mama hebt die kan helpen :'D
- Stoffen halen bij Jan Sikkes
- Accessoires die écht bij de personage horen, bijv. oren, stukjes voor je haar, tasje, cepter e.d. online bestellen
- Aan de slag gaan met het patroon en eventuele hulp van iemand met naai-ervaring
Of bijvoorbeeld de rok online bestellen en het bovenstuk zelf naaien. Stoffen zijn niet duur bij Jan Sikkes. Als ik me niet vergis, woon je niet al te ver van Zwolle, toch? Je was in ieder geval met je vriendje bij de meeting in Zwolle. In Zwolle is vlak bij C&A een Jan Sikkes. Ik heb er stage gelopen; ze kunnen je heel goed adviseren en helpen en er is een ruim assortiment stoffen en materialen, of wel: kleinvak.
EDIT: Sorry, ik verwarde je met iemand anders van die meeting. x] Maar ja, als je in de buurt van Zwolle woont of erin, klopt de informatie buiten die meeting alsnog. :'D
[ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:00 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife