Hello there.
Vandaag was mijn eerste schooldag voor de studie Mediavormgever Niveau 4 en ik moet zeggen dat ik een hele leuke klas hebben. Ik kwam er achter dat een goede vriendin waarmee ik op de middelbare school zat, in de andere MV klas zit. Het is jammer dat ze niet bij me in de klas zit, maar de pauzes zijn ook goed. Ook een andere vriend van mij, die ik ken van boogschieten, zit bij me op school, maar die doet een sport opleiding. Verder is mijn studiecoachbegeleider/mentor-ding een vrij gekke man is, maar op een goede manier. Hij mag dan wel 61 zijn, hij gaat nog met de tijd mee. Hij heeft bijvoorbeeld een iPhone.
Donderdag ga ik met mijn klas en de andere klas survivallen, waar ik eerlijk gezegd niet veel zin in heb. Maar de busreis wordt wel gezellig, als we met één bus gaan tenminste.
Vrijdag gaan we naar de Pixar tentoonstelling in de Amsterdam Expo en daar wilde ik al heel lang naartoe. Alleen ben ik er nog niet achter of we de treinreis ook zelf moeten betalen. De entree moeten we wel deels zelf betalen.
Dat was mijn verjaardag van mijn schooldag/-week. Hoe was jullie schooldag, wat hebben jullie? En ik wil dan geen reactie dat je bijvoorbeeld pas volgende week naar school hoeft.
Greetz,
Kim(i the Dwarf)
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."