• Iemand die mij wat raad kan geven? Ik zit met een heel vervelend probleem. Wel mensen die ouder zijn dan 16, omdat het iets te maken heeft met seks.

    Sure.


    Your make-up is terrible

    Ik kan ook wel wat raad geven (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 15:49 ]


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    Sure.

    Ik stuur je een pb.

    Ik heb geen ervaring met seks, maar ik ben wel 16. Je mag me best een PB sturen als je wilt. However, ik hoop dat je hoe dan ook de hulp kan vinden die je zoekt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen sexervaring, maar ik weet er wel heel veel over (mijn vriendinnen vertellen me alles... zeer gedetailleerd). Dus stuur maar een pb!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Filettino schreef:
    Ik heb geen ervaring met seks, maar ik ben wel 16. Je mag me best een PB sturen als je wilt. However, ik hoop dat je hoe dan ook de hulp kan vinden die je zoekt.


    i put the fun in funeral

    Filettino schreef:
    Ik heb geen ervaring met seks, maar ik ben wel 16. Je mag me best een PB sturen als je wilt. However, ik hoop dat je hoe dan ook de hulp kan vinden die je zoekt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Filettino schreef:
    Ik heb geen ervaring met seks, maar ik ben wel 16. Je mag me best een PB sturen als je wilt. However, ik hoop dat je hoe dan ook de hulp kan vinden die je zoekt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 16:29 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    pb me maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uh ik wilde zeggen dat je me wel mag pb'en, maar zo te zien heb je al een overvloed aan mensen. :')

    Draculea schreef:
    Uh ik wilde zeggen dat je me wel mag pb'en, maar zo te zien heb je al een overvloed aan mensen. :')

    Pb me maar (:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Cloudburst schreef:
    Geen sexervaring, maar ik weet er wel heel veel over (mijn vriendinnen vertellen me alles... zeer gedetailleerd). Dus stuur maar een pb!


    Same here


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je mag altijd PB'en. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PB me maar als je dat wil (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."