• Hoi allemaal, ik ben een nieuwe story gestart. Het is een one direction fanfiction. In het verhaal bestaat One Direction NIET! Het verhaal bevat feiten en gebeurtenissen uit de film Step Up 2. Maar de verhaallijn is totaal anders. Eens kijken of het iets voor jullie is.

Ik was verliefd op hem, k was gewoon verliefd geworden. Het kon niet, het mocht gewoon niet. Nog nooit was het iemand gelukt. Hij was de crewleider van de 510. Iedereen wist hoe slecht ze waren, door en door slecht. Hun terrein was dan ook verboden voor iedereen die niet bij de crew behoorde. Er gaan verhalen de ronde dat een meisje ooit probeerde om hem voor zich te winnen. Ze waagde zich op hun terrein. Vanaf die moment is ze nooit meer gezien. We leven in angst, angst om de volgende te zijn. Want je weet nooit wanneer je voor je eigen terrein moet vechten. We stonden bekend als de zwakkere, de MSA crew. Je weet wel, de crew van de Koninklijke Londense Dansschool. De handleiding van de 510 was simpel, schakel de zwakkeren uit en je zal de stad beheersen. Waarom moest ik in mijn crew terecht komen? En waarom moest ik verliefd worden op HEM?
    Mijn naam is Andy Mary Rose, ik tekende mijn doodsvonnis van de moment ik verliefd werd op hem.

Denk je dat het iets voor jou is? Ga snel een kijkje nemen!
    klik

It's too easy to fake a smile