• Hallo iedereen. Ik had een klein ideetje (wat ik eigenlijk nog niet uitgewerkt is) over een soort instelling (en ja, ik weet dat zulke RPG’s nooit erg lang doorlopen, maar ja) met mensen van 12 – 30 jaar, maar die zijn geestelijk eigenlijk jonger of ouder. Bijvoorbeeld een man van 26 die in zijn hoofd eigenlijk gewoon 16 jaar is. Ik ga het nog meer uitwerken, maar ik zou eerst graag willen weten of iemand het een leuk idee vindt en dat het wat mensen zal trekken. Dus, is het een leuk idee of is het geen leuk idee? ;’)
    Leuk – |||||
    Niet leuk

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is het dan niet meer een instelling? anyway, het is een origineel idee, maar ikzelf zou er niet aan meedoen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    Is het dan niet meer een instelling? anyway, het is een origineel idee, maar ikzelf zou er niet aan meedoen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Olympus schreef:
    Is het dan niet meer een instelling? anyway, het is een origineel idee, maar ikzelf zou er niet aan meedoen


    Ja, haha, eigenlijk wel. Ik zal het veranderen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Olympus schreef:
    Is het dan niet meer een instelling? anyway, het is een origineel idee, maar ikzelf zou er niet aan meedoen


    26 - 02 - '16

    Olympus schreef:
    Is het dan niet meer een instelling? anyway, het is een origineel idee, maar ikzelf zou er niet aan meedoen


    16 - 09 - '17

    Origineel, maar ik zou er niet aan meedoen.


    Queer zijn is gewoon alles