• Of gewoon de grappigste. Ze hebben namelijk een show waar de set op z'n kant getild worden en mensen daar een act op uit moeten voeren.



    Ze lopen enorm grappig en vallen de hele tijd.



    hier kan je kijken en ik lach me echt helemaal dood.


    Your make-up is terrible

    Enigste Australische soap die ik geweldig vond was McLeods Daughters.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ASIANS !! no way dat Australiërs hun overtreffen:Y)(N)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Yeah, I saw it on tumblr. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De enige twee Australische series die ik kijk of keek zijn McLeod's Daughters en Please Like Me, maar dit ziet er inderdaad erg grappig uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In België heb je ook een tv-show waar de set op zijn kant wordt gezet en dan moeten de deelnemers daar op improviseren, maar ik zou er helemaal niet van schrikken als ze dat van deze show hebben afgekeken. :')


    Take me to wonderland

    Die zag ik echt net op tumblr, ik heb het tabblad nog steeds open staan ;')
    Australië is gewoon flippin awesome.


    Caution first, always.

    notyourhero schreef:
    ASIANS !! no way dat Australiërs hun overtreffen:Y)(N)


    Haha dat was precies waar ik aan dacht


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik moet dat ook maar eens gaan kijken, denk ik :'D


    26 - 02 - '16

    Dat is echt zo te gek XD


    ©1998

    Die filmpjes zijn echt leuk!

    Episode 1 van het eerste seizoen kun je hier kijken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    ASIANS !! no way dat Australiërs hen overtreffen:Y)(N)


    Amen. _O_


    | Reality is for people that lack imagination |

    Imber schreef:
    In België heb je ook een tv-show waar de set op zijn kant wordt gezet en dan moeten de deelnemers daar op improviseren, maar ik zou er helemaal niet van schrikken als ze dat van deze show hebben afgekeken. :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh, dat ga ik straks eens kijken! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de eerste aflevering ervan gezien ja ^^ Ik had het al een keer op Tumblr voorbij zien komen en ik heb me toen echt dood zitten lachen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Arashikage schreef:
    Enigste Australische soap die ik geweldig vond was McLeods Daughters.


    Me2. Oh en dat lijkt me heel grappig om zelf te doen.


    Aan niets denken is ook denken.