Draculea schreef:
Niets om je voor te schamen, als mensen horen wat mijn vriendengroep en ik altijd doen... :'D
Zo spelen we nog ouderwets bordspellen en al die shit. We speelden een keer met pokémonkaarten in de school, en toen gingen mensen ons uitlachen. Pff, like we give a shit. :'D
Pokémonkaarten kan ik gewoon niet weg doen. Ik doe er eigenlijk niks meer mee, en ik heb er dacht ik zo'n 140 maar ik kan er nog steeds minuten lang naar staren omdat ik ze zo geweldig vind. Hetzelfde geld voor de serie. De écht oude afleveringen, vind ik nog steeds ronduit geweldig. Met de echte Pokémons van het begin.
Martenvilijn schreef:
Je hebt het idee dat je kinderachtig bent, ook omdat je dit vaak te horen krijgt:
'Gedraag je naar je leeftijd.' Op onze school op de speelplaats moet je niet beginnen rennen want dan krijg je die zin te horen. Hierdoor heb ik het idee dat ik kinderachtig ben.
Dus eigenlijk ben je dat niet.
Ja, dit vooral. Omdat ik me er altijd ontzettend blij bij voel. Als ik een hele leuke knuffel koop, kan ik daar echt twee weken helemaal vrolijk van zijn. Maar meestal krijg ik dan wel een opmerking naar me hoofd geslingerd van: "We zitten toch niet meer op de basisschool?" of "Je bent toch geen klein kind meer?" en dat verpest mijn stemming meestal gelijk, waardoor ik onderhand een schuldgevoel krijg als ik blij word van zo'n knuffel.
Juniper schreef:
Je hoeft je nergens voor te schamen. Als jij dat leuk vind, kan niemand je zeggen er af te blijven.
Ik heb ook een hoopje knuffels die ik nooit weg zal gooien. M'n ouders zeuren er ook wel eens om, maar dan vooral omdat m'n moeder dan in een opruim-bui is.
Mijn ouders zeggen het niet omdat ze willen opruimen, maar meer omdat ze het écht kinderachtig vinden en gewoon vinden dat ik die fase allang had moeten afsluiten. Ze (vooral mijn vader, mijn moeder zegt er eigenlijk niks van) kijken altijd heel teleurgesteld als ik zeg dat ik me geld heb uitgegeven aan een knuffel.
Histoire schreef:
Daarvoor hoef je je niet te schamen. (:
Het wilt helemaal niet zeggen dat je kinderachtig bent gewoon omdat je van knuffels houdt, soms vind je dingen gewoon mooi, en daar is absoluut niets mis mee.
Nee, dat weet ik. Ik ken mensen van mijn leeftijd die qua gedrag en intellectueel heel erg kinderachtig zijn en dan vind ik het raar dat mensen mij kinderachtig noemen, alleen omdat ik knuffels koop. Kinderachtig is iets wat in je zit en niet omdat je toevallig van knuffels houd.
Chaos is a ladder.