Mijn lievlingsliedjes veranderen vaak.
De ene periode is bv. een liedje van TH men lievelingsliedje,de andere periode is het een andere.
Dat zijn ook altijd langzame of min of meer jankliedjes.
Op dit moment is men lievelingslied: A modern myth van 30 STM.
Wat's jouw lievelingslied?
P.S. Alsnog hou ik erg veel van metal^^
MetalMiss
-
24 okt 2008 - 1:0324 okt 2008 - 2:28
http://nl.youtube.com/watch?v=H4XuQpvbP7o
emocore ma ik ben ook zwaaar verslaaft aan MCR-mama MCR- the black parade MCR - faumus last words of hoe je da typt x]24 okt 2008 - 7:15de lama's - lekker gewoon
Dead but delicious
24 okt 2008 - 7:2124 okt 2008 - 11:37Ik ben nu echt into Hammerfall maar Kamelot wordt ook steeds interessanter. Deze is het checken waard [met Simone van Epica]: http://nl.youtube.com/watch?v=I438RH1oUJc
No growth of the heart is ever a waste
24 okt 2008 - 11:41
P.S. Alsnog hou ik erg veel van metal^^
MetalMiss
Ik ook. :] Maar minder van black en death metal. Dat is me iets te veel geschreeuw. Cradle of Filth en Children of Bodom zijn dan wel de uitersten - hoewel dat ook twijfelgevallen zijn. Mijn soort metal is het symfonische en gothic [Lees: Nightwish, Sirenia, Xandria en een paar van Tristania] en battle/power/heavy: Hammerfall, Dragonforce, Kamelot, Manowar, Blind Guardian, Iced Earth etc.No growth of the heart is ever a waste
25 okt 2008 - 0:50(...)
Ik ook. :] Maar minder van black en death metal. Dat is me iets te veel geschreeuw. Cradle of Filth en Children of Bodom zijn dan wel de uitersten - hoewel dat ook twijfelgevallen zijn. Mijn soort metal is het symfonische en gothic [Lees: Nightwish, Sirenia, Xandria en een paar van Tristania] en battle/power/heavy: Hammerfall, Dragonforce, Kamelot, Manowar, Blind Guardian, Iced Earth etc.
Absoluut mee eens25 okt 2008 - 8:40it's stillDurch Den Monsun - THSweet dreams will come true.
25 okt 2008 - 9:05Reden & Wo sind eure hände - Tokio hotel
25 okt 2008 - 11:33Alle liedjes van Tokio Hotel- Ken ze uit mn hoofd.
En kan ook niet kiezen, want zyn allemaal stuk voor stuk GEWELDIG
Xoxo.you're my favourite part of the day ~
25 okt 2008 - 11:42NU is het Cool Vibes, eergister Liar, daarvoor Soulja boy en daarvoor Untouched x'D En dat in 2 weken ofzo x'D
a figment of your imagination
25 okt 2008 - 11:44Uhhm.
Bullet for my Valentine - All these things I hate.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
25 okt 2008 - 11:45bij mij zijn het er te veel en nu heb ik gespobeert om een liedje beu te horen door er 4 uur aan een stuk naar te luistern, maar ben het nog niet beu.
BackStreetBoy's - I Just Want You To Know
Demi Lovato ft. Jonas Brothers - On The Line
Christy Carlson Romano - Could It Be
Foo Fighters: All My Life
KillerPilze - Wir & Letze Minute
MCR - The Black Parade
Fall Out Bay - I Don't Care
Take A Breath - Jonas Brothers
Reden - Tokio Hoteleverything you imagined, and more...
25 okt 2008 - 11:52Alles van mcr natuurlijk
alles van 30 seconds to mars
ales van we are the ocean
alles van you me at six
alles van all time low
Maar ik luister het meeste
Remembering sunday van all time low
Kan niet zonder dat liedje<3Don’t waste your feelings and your hopes on love
25 okt 2008 - 11:5625 okt 2008 - 16:16bij mij zijn het er te veel en nu heb ik gespobeert om een liedje beu te horen door er 4 uur aan een stuk naar te luistern, maar ben het nog niet beu.
BackStreetBoy's - I Just Want You To Know
Demi Lovato ft. Jonas Brothers - On The Line
Christy Carlson Romano - Could It Be
Foo Fighters: All My Life
KillerPilze - Wir & Letze Minute
MCR - The Black Parade
Fall Out Bay - I Don't Care
Take A Breath - Jonas Brothers
Reden - Tokio Hotel
Oh, On The Line is mooi ^^
Sorries, moest er ff uit ofzo
Weet ge, I Will Carry You van Clay Aiken is ook mooi, of Hallelujah, en dan JB natuurlijk [>.<]
Maar meestal luister ik een liedje zo vaak, da'k da na een tijd beugeluisterd ben, maar by S.O.S. heb ik da ni, ik ben da echt nog niet beu, en ik heb da al een miljoen keer geluisterd ofzo, stiekem gaat het er wel over