Op school heb ik zogezegde vrienden ... Een heel pak zelfs . Maar ze zijn er alleen maar als alles goed gaat en als je iets voor hun kunt doen . En ik ben ook altijd de 2 de keuze . Maar het is altijd ik die mensen helpt, niemand helpt mij . So yeah het zijn eigenlijk gewoon FAKE FRIENDS .
Maar ik dacht op mijn school een echte vriendin gevonden te hebben , maar toen het mij egt slecht ging vroeg ze er niet 1 keer om , so ben ik geen vrienden meer met haar , maar ik dacht egt een vriendin gevonden te hebben .
Maar buiten school had ik 1 (ex-) beste vriendin , vroeger waren wij egt close en vroeger zag je dat we bff's waren maar sinds bijna een jaar mailen we heel oppervlakig naar elkaar , zij mailt eigenlijk heel oppervlakig , en ik probeer haar alles te bewikzen van hoe graag ik haar heb . Ik maak zelfs een filmpje voor haar .
Dus vandaag skypen we en ik vraag haar wie ze liever heeft : mij haar 3 jaar bff of een nieuwe vriendin . En als antwoord krijg ik ..... De nieuwe vriendin ik haat het om altijd de persoon te zijn die na een tijde vervangen wordt . Goh waarom heb ik geen egte vriendin , die er altijd voor me is ? Nu ben ik vriendenloos
Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem