• Ik heb daar last van, ik ben bang in kleine ruimtes. Wie heeft hier nog meer last van?

    xx


    -

    Ehm niet zoverre ik het weet in elk geval. Lijkt me eigenlijk best lastig.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    me; als ik in liften sta ga ik egt helemaal shaken en wil ik er egt zo snel mogelijk weg! deze zomer liep ik door zo'n heel smal straatje met hoge huizen... ik had het echt niet meer en sprintte letterlijk dat dorpje uit. (dat leverde nogal rare blikken op^^)


    I am an idiot, I move.

    Als ik net een horrorfilm heb gezien en de WC niet op slot durf te doen. Telt dat mee?

    ik niet

    Ik heb het heel soms, in liften bijvoorbeeld, of in een trein. Ik ghaa echt heel hard trillen, en heel snel ademhalen.
    Drrm ghaa ik ook nooit met de lift.:]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik. Liften kunnen nog wel, maar andere kleine ruimtes :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het heel soms, in liften bijvoorbeeld, of in een trein. Ik ghaa echt heel hard trillen, en heel snel ademhalen.
    Drrm ghaa ik ook nooit met de lift.:]



    Inderdaad, ik ook niet.


    -

    Ik denk dat ik het eigenlijk wel een beetje heb, maar alleen als het echt krap is
    Zoals een lift dat gaat nog, maar als die heel vol zit krijg ik het wel
    Maar deze vakantie ben ik naar zee geweest en dat was een hele kleine lift en dan met vier er is in, dat was heel krap, maar toen ging het nog, omdat hij lang was en een klein gaatje waar lucht door kwam dus het was niet zo erg


    Live life limitless.

    Ik ben vooral bang in wc's, en liften, maar ook in steegjes, ofzo.


    -

    Als ik net een horrorfilm heb gezien en de WC niet op slot durf te doen. Telt dat mee?


    Dat lan ik niet zeggen, ik weet het niet eigenlijk. Overigens heb ik er wel last van, helaas de extreme versie. : (


    -

    Ik had het, zoals in kleine liften en voor een mriscan, sinds dat ik een mriscan heb gehad, ben ik over die angst heen(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Hoe ga je dan naar de wc? XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Yep ik heb het ook


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nee, niet echt. Tenzij ik dreig te verdrinken. Je kent dat soort films wel; iemand die naar lucht zit te happen terwijl het water maar stijgt en stijgt. Van dat soort dingen krijg ik nachtmerries.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zeg maar iets wat niet echt claustrofobie is, en ik weet ook niet of meer mensen het hebben.
    Maar bijvoorbeeld als ik een trui uittrek die niet goed over mn hoofd gaat raak ik helemaal in paniek omdat ik dan geen adem krijg, dat heb ik ook als iemand me bijv onderduwt in het zwembad en ik kan ook niet met mn hoofd onder een deken liggen of onder een te warme douche staan [dan krijg ik het heel benauwd en krijg bijna geen lucht meer].
    Ik denk dat dat vooral een heel erge angst is niet te kunnen ademen, maar weet niet waar het vandaan komt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.