• Ik was zo leuk aan het rondkijken tussen alle RPG's en toen viel het mij dus op dat ik nergens een Pitch Perfect RPG zag, hoewel de film echt een groot succes was en de halve wereld ondertussen de Cup Song ook wel kent... Dus nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen behoefte hebben aan een Pitch Perfect RPG en het dus een leuk idee zouden vinden, wanneer ik er eentje zou starten (Wel een goede RPG met een minimum aantal regels en dergelijke, want ik ben zelf echt tegen oneliners en dergelijke)?
    Zo ja, heb je dan liever eentje met de oorspronkelijke karakters, bijvoorbeeld een vervolg op de film (Wat dan zou betekenen dat Aubrey en Chloe er niet bij zitten), of allemaal originele karakters en een nieuwe verhaallijn (Bijvoorbeeld een diskwalificatie van een heel aantal mensen bij de Treblemakers en de Ballas, waardoor de twee opeens samen moeten gaan werken om nog mee te kunnen doen aan de competitie, of iets dergelijks. Het is maar een voorbeeld)?


    Ik kon het niet laten. Fat Amy is gewoon geniaal


    Happy Birthday my Potter!

    I'm in. Je mag me waarschuwen als je het doet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rebel (heart2)

    Wil je mij ook waarschuwen?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Klinkt leuk alleen dan wel met de originele dat lijkt me veel leuker.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."