• Npu vandaag op school was ERG. Ik was helemaal hyperactief (komt voral omdat ik opweg naar school LP luister) dus in de pauze keihard schreeuwne maar niet als een gillende keukenmeid maar echt schreeuwen xd En ook nog eens kuiten met elkaar. (Perongelijk iemand die ik niet ken getrapt o.o)
    En als de bel gaat moeten wij helemaal naar boven de trap op en er word geduwt enz op de trap. Wij hadden de zwaarste tas van de week dus gingen we aan elkaar's tassen trekken en duwen ;'D En toen kwam Aardrijskunde o.o ZON ERG KUT VAK xD Wij daar wwachten voor de deur op docent. Duwde ze mij met mijn gezicht vol tegen de deur. Zeiden ze: 'Had er eigenlijk een bloed vlek op moeten zitten' xd Ik kwam ff niet meer bij van 't lachen. Iedereen 'Gaat het?' xD En bij Aardrijskunde moesten we stil zijn :S Heel moeilijk voor mij op dat moment xd. Hoorde je me heel vaak een hele diepe zucht maken omdat ik ff geen adem kreeg omdat ik zo hyper was. Klinkt dom maar was té melig. En onder Engels deden ik en nog iemand de hele tijd zoo:
    Ik: Dude, wheres my car?
    zij: wheres your car dude?
    ik: dude wheres my car? xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Whahaha xD
    dat ken ik xD
    met gym waren ik en mijn vriendinnen ook hyper
    gingen we gillend rondspringen xD


    Why don't you break my heart

    WHAHAHA!
    Ik heb VAKANTIE!(A)(A)
    Maarja!
    Normaal ben ik ook hiperactief in de klas(A)


    i can't pretend you're nothing special

    WHAHAHA!
    Ik heb VAKANTIE!(A)(A)
    Maarja!
    Normaal ben ik ook hiperactief in de klas(A)
    Grrrr.. Hoelang? xd Week? Maandag was mijn vakantie afgelopen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Whahaha xD
    dat ken ik xD
    met gym waren ik en mijn vriendinnen ook hyper
    gingen we gillend rondspringen xD
    moet die gym leraar wel niet denken ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) moet die gym leraar wel niet denken ='D

    Die zei:
    "Kunnen jullie jong volwassenen het kinderlijke gedrag alstublieft achterwege laten?"
    xD
    en toen gingen we verder(A)


    Why don't you break my heart

    (...)
    Die zei:
    "Kunnen jullie jong volwassenen het kinderlijke gedrag alstublieft achterwege laten?"
    xD
    en toen gingen we verder(A)
    waha lol x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Grrrr.. Hoelang? xd Week? Maandag was mijn vakantie afgelopen.

    Nou ik heb nu nog 3 dagen en dan moet ik weer naar school -.-
    :O de vakantie is dus al bijna afgelopen:O ooooh


    i can't pretend you're nothing special

    (...) waha lol x'D

    idd
    maarja die lerares hadden we vorig jaar ook al dus die wist al dat ze niet moest proberen ons te stoppen lukt toch niet(A)


    Why don't you break my heart

    Ik was een keer melig onder een proefwerk economie. Kwam nogal slecht uit, I know. Die man liep door de klas alsof we in een of ander communistisch strafkamp zaten en toen het mobieltje van m'n vriendin af ging [trilfunctie] lag ik al helemaal dubbel. Ik wist niet waar het vandaan kwam.. puberteit denk ik :']


    No growth of the heart is ever a waste