• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stomme iPad. Ik wil geen hoofdletters typen. Terug naar de iPhone


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Echt hoor. AlS JE MET JE HOND WIL TROUWEN DOE DAT DAN!!
    Maar laat mij niet alleen terwijl jij je hond in je kut probeert te duwen -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Echt hoor. AlS JE MET JE HOND WIL TROUWEN DOE DAT DAN!!
    Maar laat mij niet alleen terwijl jij je hond in je kut probeert te duwen -.-''

    Dafuq did I just read o.o

    Scimmia schreef:
    Echt hoor. AlS JE MET JE HOND WIL TROUWEN DOE DAT DAN!!
    Maar laat mij niet alleen terwijl jij je hond in je kut probeert te duwen -.-''
    nigger say whaaaaat?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Scimmia schreef:
    Echt hoor. AlS JE MET JE HOND WIL TROUWEN DOE DAT DAN!!
    Maar laat mij niet alleen terwijl jij je hond in je kut probeert te duwen -.-''


    OMG...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    BAM. Eindelijk de koelkast computer op mijn kamer!
    Wel een beetje sloom, maar het doet het :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    RavensMoon schreef:
    (...)nigger say whaaaaat?


    Mijn familie heeft gewoon geen leven!! En ze doet net alsof die hond haar baby is en laat mij lekker alleen zitten terwijl ik op visite ben. -.-''
    -Nee serieus ze doet die hond kleertjes aan en de vorige keer probeerde ze hem te leren praten -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Echt hoor. AlS JE MET JE HOND WIL TROUWEN DOE DAT DAN!!
    Maar laat mij niet alleen terwijl jij je hond in je kut probeert te duwen -.-''


    The fuck? O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn ogen ploppen d'r zo uit... althans zo voelt 't. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Honny im ho....

    Yeah im outa here -.-

    gelukkig heb ik 3g


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol. Het is een bloemengeurtje hoor Georgia rose.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wth moeten al die mods op mijn profiel. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scimmia schreef:
    (...)

    Mijn familie heeft gewoon geen leven!! En ze doet net alsof die hond haar baby is en laat mij lekker alleen zitten terwijl ik op visite ben. -.-''
    -Nee serieus ze doet die hond kleertjes aan en de vorige keer probeerde ze hem te leren praten -.-''


    Hahaha, dat gaat wel ver ja.

    ot: vandaag was gezellig :3. We worden echt een hechte groep zo, we doen de hele week al van alles samen. Morgen naar Lone Ranger en dan achteraf Bowling, yay ^^. Als ik tenminste nog leef na werk vanaf zes uur fucking 's ochtends.


    i put the fun in funeral

    Waarom doen jongens soms zo awkward in mijn buurt. D: Ik ben zelf al zo'n awkward penguin en dan raak ik hélemaal van slag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Wth moeten al die mods op mijn profiel. (cat)


    Ze willen je bannen, ren nu het nog kan!


    i put the fun in funeral