• Ik weet niet of hier al een topic voor was. Ik hoor wel veel mensen over een filter wat er niet komt en zelf vind ik al die 1d verhalen ook niet zo leuk.
    Je hebt nu bij je verhalen fanfiction en fantasy staan. Als ik dan op zoek ga naar een leuk HP verhaal klik ik nooit fanfiction aan omdat ik weet dat ik dan toch bijna allemaal 1D verhalen krijg. Maar als ik Fantasy aanklink krijg ik veel OP verhalen. Dus mijn vraag is om een genre Harry Potter, One Direction, Tokio Hotel. Enzovoort te plaatsen zodat de site niet trager wordt maar je toch geen last hebt als je op zoek bent naar een nieuw verhaal om te lezen.

    xx


    take me back to the basics and the simple life

    Nee. Harry Potter of One Direction is heen genre. Dat valt onder fanfiction.
    Bovendien, je kunt niet voor alles een genre maken. Over een tijdje is er wel iets anders in en wordt die lijst waar je uit kan kiezen ontiegelijk lang.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmmmm. Ik druk altijd bij zoeken bijv. HP in dus ik vind het niet nodig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dan zou je van die enorme lijsten zoals op fanfic.nl en fanfiction.net krijgen. Bovendien zijn 'One Direction' enzo geen genres, dan zouden het subgenres moeten worden onder fanfiction. Het lijkt me voor de fanfiction lezers best handig, maar Quizlet is geen fanfiction site, het is maar een deel daarvan.
    Ik ben dus tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat heet fanfiction.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Arlert schreef:
    Dan zou je van die enorme lijsten zoals op fanfic.nl en fanfiction.net krijgen. Bovendien zijn 'One Direction' enzo geen genres, dan zouden het subgenres moeten worden onder fanfiction. Het lijkt me voor de fanfiction lezers best handig, maar Quizlet is geen fanfiction site, het is maar een deel daarvan.
    Ik ben dus tegen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké. Het was een idee waar niemand het mee eens is.


    take me back to the basics and the simple life

    Ergens snap ik je punt en het zou een hoop gezeik van anderen besparen, maar zo wordt het lijstje van genre's inderdaad heel groot. Ik denk, dat wat jij suggereert, véél te specifiek is met de rest.
    Goed punt, maar tegen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Grindelwald schreef:
    Nee. Harry Potter of One Direction is heen genre. Dat valt onder fanfiction.
    Bovendien, je kunt niet voor alles een genre maken. Over een tijdje is er wel iets anders in en wordt die lijst waar je uit kan kiezen ontiegelijk lang.


    Dit, en ook dat een ,,fandom" zoals Harry Potter of One Direction geen genre op zichzelf is. In mijn ogen zou het dan een vreemd, afwijkend soort genre worden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    (...)

    Dit, en ook dat een ,,fandom" zoals Harry Potter of One Direction geen genre op zichzelf is. In mijn ogen zou het dan een vreemd, afwijkend soort genre worden.


    Jam dat bedoel ik ook, maar mijn iPad heeft mijn zin een beetje verpest (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Arlert schreef:
    Dan zou je van die enorme lijsten zoals op fanfic.nl en fanfiction.net krijgen. Bovendien zijn 'One Direction' enzo geen genres, dan zouden het subgenres moeten worden onder fanfiction. Het lijkt me voor de fanfiction lezers best handig, maar Quizlet is geen fanfiction site, het is maar een deel daarvan.
    Ik ben dus tegen.
    Lol. Zit Rutger daar ook op?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Zit Rutger daar ook op?


    Fanfic is volgens mij, net als Quizlet, door Rutger 'gemaakt'. Ik zat, een hele tijd geleden, op Fanfic voor ik op Quizlet terecht kwam.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als subgenre bij Fanfiction vind ik het geen slecht idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Macabre schreef:
    Ergens snap ik je punt en het zou een hoop gezeik van anderen besparen, maar zo wordt het lijstje van genre's inderdaad heel groot. Ik denk, dat wat jij suggereert, véél te specifiek is met de rest.
    Goed punt, maar tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Macabre schreef:
    Ergens snap ik je punt en het zou een hoop gezeik van anderen besparen, maar zo wordt het lijstje van genre's inderdaad heel groot. Ik denk, dat wat jij suggereert, véél te specifiek is met de rest.
    Goed punt, maar tegen.


    comfort in c h a o s

    Arlert schreef:
    Dan zou je van die enorme lijsten zoals op fanfic.nl en fanfiction.net krijgen. Bovendien zijn 'One Direction' enzo geen genres, dan zouden het subgenres moeten worden onder fanfiction. Het lijkt me voor de fanfiction lezers best handig, maar Quizlet is geen fanfiction site, het is maar een deel daarvan.
    Ik ben dus tegen.


    -