• Ik zoek al een tijdje naar dit (zie foto). Bij Primark hebben ze wel, maar het onderste gedeelte is dan een rokje en ik wil graag dat het een broekje is zoals op dit plaatje. Weten jullie toevallig waar ik het kan kopen? Graag geen online shop. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hashirama schreef:
    Kun je niet een ouwe broek verknippen desnoods?


    Haha, het gaat om het hele pakje zeg maar, niet alleen om het hotpants gedeelte he :p Of bedoelde je dat ook?


    The sun will rise and we will try again.

    Colada schreef:
    Bij de Pull&Bear zag ik die! En Zara en New Look hadden er ook maar ik weet niet of die er nogsteeds zijn.


    Volgens mij is er geen New Look en Pull&Bear in Almere, ik heb ze tenminste nog nooit gezien :c


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Volgens mij is er geen New Look en Pull&Bear in Almere, ik heb ze tenminste nog nooit gezien :c


    New Look verkopen ze ook bij C&A, alleen wel een kleinere collectie en er zit alleen een Pull&Bear in Rotterdam en Den Haag volgensmij :c

    Colada schreef:
    (...)

    New Look verkopen ze ook bij C&A, alleen wel een kleinere collectie en er zit alleen een Pull&Bear in Rotterdam en Den Haag volgensmij :c


    Oh oke, ik zal kijken bij C&A (:


    The sun will rise and we will try again.

    H&M


    -

    Ik heb zo'n ding, haha.
    Gekocht bij C&A afdeling Clockhouse


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb zo'n ding, haha.
    Gekocht bij C&A afdeling Clockhouse


    Thanks! Dan weet ik dat ik eerst bij Clockhouse ga kijken (: (Clockhouse is veel kleiner bij ons dus dingen zijn makkelijker te vinden)


    The sun will rise and we will try again.

    Bedoel je niet gewoon een korte tuinbroek? Misschien kun je daar op googlen en dan in de winkel kijken?


    ©1998

    Ik kan het niet in de winkels vinden :c


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    Ik probeerde op te zoeken hoe het heet, maar ik ben er niet achter gekomen. :c
    Bedankt! @Vernon Ik zal eens kijken. (:


    Graag gedaan c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Volgens mij heet het gewoon een tuinbroek en bij Coolcat, H&M en C&A zie ik dit soort dingen vaak genoeg.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ze hebben het niet meer :c


    The sun will rise and we will try again.

    Esprit kan wel dergelijke dingen verkopen. Ik zou eerlijk gezegd overwegen om bij een stoffenketen als Jan Sikkens - ik adviseer dit bedrijf ten zeerste als 'ie bij je in de buurt zit - om een patron te halen, de nodige garen, stoffen etc. en eventuele uitleg en zelf aan de slag te gaan - of jouw moeder/zus/oma etc. Het is moeilijk te vinden, dit broekpakje, en met een goede naaimachine en wat ervaring kan je heel goed zelf zo'n dergelijk pakje maken die degelijk is en bovenal: volkomen uniek en naar jouw smaak. Je kan altijd dingen in het patroon veranderen, als je dit model vaker wilt produceren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat als ze ze nergens hebben, je enige optie nog online is, ook al wil je dat niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Filettino schreef:
    Esprit kan wel dergelijke dingen verkopen. Ik zou eerlijk gezegd overwegen om bij een stoffenketen als Jan Sikkens - ik adviseer dit bedrijf ten zeerste als 'ie bij je in de buurt zit - om een patron te halen, de nodige garen, stoffen etc. en eventuele uitleg en zelf aan de slag te gaan - of jouw moeder/zus/oma etc. Het is moeilijk te vinden, dit broekpakje, en met een goede naaimachine en wat ervaring kan je heel goed zelf zo'n dergelijk pakje maken die degelijk is en bovenal: volkomen uniek en naar jouw smaak. Je kan altijd dingen in het patroon veranderen, als je dit model vaker wilt produceren.

    Je klinkt net als levende reclame. u.u Anyway, ik zou je niet aanraden het zelf te maken, aangezien je dat enorm ziet als iets zelf gemaakt is, zeker kleding.


    comfort in c h a o s