• In Omnia zijn er verschillende volkeren en Huizen. Het Huis der elfen, het Huis der dwergen, het Huis der mensen, en het Huis der nimfen. Dit zijn in feite stukken land met dorpjes en het Huis, als een kasteel. Om de 100 jaar worden er spelen gehouden tussen de 4 huizen. Elk hoofd van de huizen mag een opdracht kiezen en de rest word beslist door het stemmen. Er zijn geen regels in dit spel enkel dat de kandidaten tussen de 15 en 21 moeten zijn. De kandidaten worden gedropt in een leeg stuk land, volledig bedekt door een donker woud en duistere wezens houden er schuil. Ze moeten het woud doorkruizen naar de overzijde. Er zijn 8 stroken in het bos waar er geen bomen staan, waar het dus veld is en op elke strook houd een opdracht plaats. De gene die levend aan de overkant komen zijn de winnaars. De eerste van elk huis word dan ook de toekomstige heerser van het huis.


    Elfen: (meisjes vol)
    Ireth Primula Anarion - After
    Elrowien Aranwion - Sakura1994
    Ruadan Mathacarma - Delahaye
    Brennon Darren Chayler - LostMagic
    Dwergen:
    Bagor - dooddoenervo
    Kyrr Ingmund - Kynareth
    Merena Zurik - Sakura1994
    Mensen:
    Gwen Kateleya Mayra Mérna - LostMagic
    Elydir Brys Falluciné - Abelard
    Justin Dominic Bradley - SilverSnow
    Nimfen: ( vol)
    Xanthé Silver Moore - Silversnow
    MKadootjes - MKadootjes
    Amelia Marell Felicite Acron - maberu


    Regels
    Niet te veel OOC en als je het doet tussen () {} []
    3 rollen per persoon (liefst max 1 meisje anders is het te oneven)
    Evenveel dwergen als mensen, elfen en nimfen
    16+ toegestaan
    Niet direct verhaallijnen op voorhand bedenken zodat anderen ook een kans hebben
    Nog vragen, vraag het maar
    Topics maak ikzelf aan

    Alle jongeren komen aan in Redher, de stad die het dichts bij het terrein ligt voor de spelen. Redher is gekent voor zijn grootse gebouwen. Er zijn volksspelen, acrobaten, muzikanten, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MT


    Queer zijn is gewoon alles

    {Mijn topics}


    Stenenlikker

    {Ik weet niet of ik vandaag al iets kan poste, komt er ook een praattopic?}


    Queer zijn is gewoon alles

    [ja maak ik zo wel, mijn personage is net ingevuld :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Gwen Kateleya Mayra Mérna |Mensen|
    Ik loop naast Calum mee, de anderen rustig volgend. Calum is mijn zusje van 10. Maar in tegen stelling tot mij, is ze blond en heeft ze helderblauwe ogen. Pap zei altijd voor te lachen dat ze van een andere vader is maar ze lijkt gewoon op 2 druppels water als mama. We horen de muziek al en Calum grijpt vrolijk mijn hand vast. 'Kom op May.' glimlacht ze en trekt me mee naar de voorste rangen van de groep om te zien hoe ver we zijn van de stad. Ze glundert als ze de gebouwen dichter zie komen en ik glimlach. Waarom ben ik niet meer zo?

    Brennon Darren Chayler |Elfen|
    Ik kijk vanuit het raam, van mijn gehuurde kamer, naar buiten. De festiviteiten zijn al begonnen. Overal zijn potsemakers, dansers, muzikanten en acrobaten. Het is zo'n vrolijke sfeer maar ergens kan ik er toch niet van genieten. Maar één van onze groep zal de overkant halen als eerste. Die zal regeren, en de anderen zullen moeten dienen tot de volgende heerser komt, als er al geen doden vallen. Dat is het engste deel van die hele proef. Het feit dat er werkelijk gewonden kunnen vallen, de wetenschap dat het geen spel is. Ik zucht en loop mijn kamer al slenterend uit. De straat op. Een afleiding zoekend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Weten ze eigenlijk al dat ze zijn gekozen voor de spelen en hoe zijn ze dan gekozen?}


    Stenenlikker

    wel aangezien het, 5u30 sochtends is en ik niet direct iets weet, hebben ze zich opgegeven en zijn ze dan geloot op een groot plein. Ja ze zijn dus al gekozen in hun eigen Huis;]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    wel aangezien het, 5u30 sochtends is en ik niet direct iets weet, hebben ze zich opgegeven en zijn ze dan geloot op een groot plein. Ja ze zijn dus al gekozen in hun eigen Huis;]


    {Owke, helpt opzich wel voor het schrijven van een post ;')}


    Stenenlikker

    {Delahaye---> Gawain}


    Stenenlikker

    Ruadan Mathacarma

    Op het grote plein van de stad, waar vlakbij de spelen gehouden zouden worden, was het een drukte van jewelste. Overal zag je muzikanten, acrobaten, en allerlei andere lieden die geld probeerden te verdienen bij de grote hoeveelheid mensen die naar Redher gekomen waren. En ze kwamen voor de spelen. Spelen waar ik aan mee zou doen. Er was ons op het hart gedrukt dat ze niet persé dodelijk zouden zijn. Ja, er konden doden vallen, maar het hoefte niet persé. Het was niet dat er maar een paar levend de overkant mochten bereiken. Maar toch verontruste het me een beetje, ookal was ik in hart en nieren een strijder, ik hoorde dit aan te kunnen.
    Er was een loting geweest over wie van de elfen in de spelen ingezet zouden worden. Als je won, als eerste van je huis de overkant bereikte, dan was je verzekerd van een goede toekomst. Het hoofd van je huis en nooit meer armoede. Een erg aanlokkelijke prijs.
    Bij de loting was ik gespannen geweest, ik had een voorgevoel gekregen dat ik gekozen zou worden. Maar ik wilde niet meedoen aan de spelen, ik hoefde niet de heer van mijn huis te worden. Mijn leven zoals het nu ging, vond ik prima. Maar mijn voorgevoel was juist geweest, ik werd gekozen om mee te doen aan de spelen. Vlak voordat ik mee moest voor verder uitleg, werd ik door mijn ouders op het hart gedrukt dat ik het wel zou redden. Ik was een echte strijder, niets of niemand zou mij klein krijgen. Ik zou de overkant als eerste halen en eeuwige roem krijgen. Waarom snapten zij niet dat dat niet hoeft voor mij.
    Nu zat ik hier in een muffe kamer van een herberg aan het grote plein van Redher, in afwachting tot ik gehaald zou worden voor de spelen. Ik had geen zin om naar buiten te gaan, al het plezier daar buiten deed mijn geen goed, gezien de strijd die ik zou moeten gaan leveren, de ontberingen die ik zou moeten doorstaan. En ik houd gewoon niet van drukte, geef mij de rust maar.
    Ik pakte maar een boek en begon te lezen. Ik hoopte ik dat boek nog nuttige tacktieken en trucs te lezen die mij in de spelen van pas zouden komen.


    Stenenlikker