Ubiquitous schreef:
(...)
That's all? Bij ons hadden ze allemaal legeruniformen aan en naaktpakken, gorillakostuums en toen werd er omgeroepen dat er een aanval kwam ofzo en toen werden we uit ons lokaal gehaald. Iedereen naar buiten en daar kwamen al die fucking examenleerlingen in militaireshizzle aangerend en toen moesten we naar het andere schoolgebouw (onze school bestaat uit 4 gebouwen) terwijl er gegooid werd met eieren, vla, rijst, bloem etc. etc. en op de binnenplaats was er zo'n opgeblazen loopbaan en ze hadden allemaal waterpistolen en binnen én buiten was er vette muziek chaos alles!! :'D
Wij hebben dat ook op school, alleen dan zonder pakken. Ze gingen vorig jaar met azijn schieten en dat ruik ik nu nog op mijn schooltas. :') Helaas wordt het echt elk jaar minder, omdat we steeds minder mogen. Over vier jaar is het waarschijnlijk afgelast. :c
Door de school microfoon schreeuwen staat overigens nog op mijn lijstje van wat ik dit jaar ga doen :p
[ bericht gewijzigd door Rider op 13 aug 2013 - 11:43 ]
Dit lijkt mij echt gaaf om te doen, haha!
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."