• Ik was dus net bezig met het maken van een quiz en ik sloot het tabblad, zodat ik er later verder mee kon gaan. Een uur later wou ik dus verder gaan met die Quiz, dus ik ging naar Mijn quizzen. Daar wou ik dus op aanpassen klikken, maar ik maakte zo'n rare beweging met mijn hand waardoor ik op het knopje verwijderen klikte. Inplaats van eerst een bevestiging te geven, werd mijn Quiz dus gelijk verwijdert, zonder dat ik daar wat aan kon doen.
    Ik zou het dus fijn vinden als er dus een bevestiging zou kunnen komen voor de Quizzen, aangezien dit voor de verhalen op Q ook al bestaat. ;3

    Edit: Bij Polls en Gedichten is dit ook zo.(krul)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:17 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rutger schreef:
    Ik heb het geprogrammeerd (Y)


    Go Rutger *O*


    -

    Rutger schreef:
    Ik heb het geprogrammeerd (Y)


    Handig (:


    Ik heb het even uitgeprobeerd, maar als ik nu de quiz juist wel wil verwijderen, komt er de melding dat er iets mis is gegaan. :/


    :)

    Holes schreef:
    (...)

    Handig (:


    Ik heb het even uitgeprobeerd, maar als ik nu de quiz juist wel wil verwijderen, komt er de melding dat er iets mis is gegaan. :/

    Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij is alles goed verlopen. Misschien nog eens proberen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Donner schreef:
    (...)
    Dankjewel!(:

    Het is me net opgevallen dat dit ook zo is bij Polls en gedichten, dus misschien is het handig als het daar ook komt?

    Done :P


    Dit is mijn signature...

    Holes schreef:
    (...)

    Handig (:


    Ik heb het even uitgeprobeerd, maar als ik nu de quiz juist wel wil verwijderen, komt er de melding dat er iets mis is gegaan. :/

    Even CTRL+F5 om te refreshen en dan nog eens proberen?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Even CTRL+F5 om te refreshen en dan nog eens proberen?


    Nog steeds die melding. D:


    :)

    Rutger schreef:
    (...)
    Done :P

    Nog eens dankjewel! ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Holes schreef:
    (...)

    Nog steeds die melding. D:

    Welke melding krijg je precies?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Welke melding krijg je precies?


    Deze:
    Melding: Oeps, er ging wat mis!

    http://www.quizlet.nl/?message=330
    Kun je refreshen en nu nog eens proberen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 aug 2013 - 16:41 ]


    :)

    Knight schreef:
    Dat is echt lullig, ik hoop dat je er niet heel lang mee bezig was? Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, als het niet te veel moeite is dan.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio