Peeta schreef:
Ik zou zeggen ga naakt.
AHAHAHAHAH ;p
-> Ik snap niet waarom je het op voorhand zou moeten zeggen, je kan dat even achteraf doen (nu ja misschien ligt dat aan mij ik zou dat noooooit thuis zeggen). Maar als je het haar wilt zeggen, doe het dan beter wat 'droog', want anders loopt zij helemaal te freaken en enthousiast te doen wat je waarschijnlijk enkel zenuwachtiger maakt.
-> Ik weet niet waar jij woont, maar bij ons is zo de standaard plaats om af te spreken gewoon 'de stad', omdat de meeste van mijn vrienden ook bekend zijn met de plaats en ik zelf ook. Er zijn verschillende plaatsen om te eten + je kan ook iets 'doen'. Niets is irritanter dan gewoon te zitten en geen idee te moeten hebben wat te zeggen, als je in het stad bent kan je altijd praten over de mensen om je heen en dat soort dingen.
-> Zorg dat je het niet te warm of te koud hebt, voorzie een paraplu als het kan regenen (je gaat er spijjt van hebben als je doorweekt aankomt ;p ), maar doe verder iets 'normaal' aan. Als hij bij je in de klas zit misschien niet echt het gene wat je het vaakst aan doet, maar het lijkt me onnodig je nieuwste kleren ervoor uit te zoeken. Iets waar je je mooi en zeker in voelt, maar dat niet overdreven sexy is.
- dit is uiteraard enkel mijn mening ;d -
& wat ik verder nog moet zeggen, proberen je vooral te richten op het feit dat je een leuke dag moet hebben met iemand die je leuk vindt en dat je er het best van moet maken. Denk niet dat de dag niet geslaagd kan zijn als hij je niet direct kust ofzo.
effort never betrays you