• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Appa schreef:
    Awesome!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Can I have your body please? Thank you.
    Ik vind alles echt heel erg leuk trouwens! Zou het zelf ook kunnen kopen. Al lijkt mijn kast op een ontploffing van verschillende kledingstijlen en draag ik vrijwel alles x'D
    Ik heb geen bestelling gedaan bij Large, wel bij een shitload aan andere winkels x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sinistre schreef:
    Dat korset/bodywarmen/gilet is ontzettend gaaf!

    Dit ^


    Inspiration can hit you any time

    Love it! :9~
    En het staat je echt heel erg goed.

    Ik heb laatst trouwens dit jurkje bij large gekocht. (:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:11 ]


    You are beautiful, you are love.

    Leukleuk!
    Ik heb een jurkje, een shirt, schoenen en een luchtje gekocht. :Y) Foto's maken gaat niet nu, haha.

    Hashirama schreef:
    Lol that shit would never fit me XD. Awesome tho'.
    En no, ik heb niks besteld. Wel gemaakt. I am proud of me.

    Wat heb je gemaakt? (:
    Blutbad schreef:
    Ziet er mooi uit(zowel jij als de kleding). Ik vroeg mij wel af hoe jij zo mooi slank blijft. Ik heb niet bij Large bestelt maar wel bij een andere site en daar heb ik drie spijkerbroeken besteld. Ik hoop dat ik ze snel krijg en dat ik er in pas.

    Mijn oplossing om slank te blijven? Chips vreten, cola zuipen en de meest luie persoon op aarde zijn. (cat)
    Ik hoop ook voor je dat je ze snel krijgt! ^^

    Yoda schreef:
    Can I have your body please? Thank you.
    Ik vind alles echt heel erg leuk trouwens! Zou het zelf ook kunnen kopen. Al lijkt mijn kast op een ontploffing van verschillende kledingstijlen en draag ik vrijwel alles x'D
    Ik heb geen bestelling gedaan bij Large, wel bij een shitload aan andere winkels x]

    Aw dankje haha, ik heb ook wel een aantal kledingstukken in mijn kast liggen die eigenlijk niet bij mijn 'stijl' passen, achja boeiend. :Y)

    Gotama schreef:
    Love it! :9~
    En het staat je echt heel erg goed.

    Ik heb laatst trouwens dit jurkje bij large gekocht. (:

    Thanks!
    Oh die is echt leuk!

    Oeh, dat is wel erg leuk. c: Ondanks ik niet zulke korte broekjes zou kopen, zou ik de rest maar al te graag willen. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Looks awesome :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb overigens nieuwe make-up gekocht.


    To infinity and beyond •

    Requille schreef:
    Oeh, dat is wel erg leuk. c: Ondanks ik niet zulke korte broekjes zou kopen, zou ik de rest maar al te graag willen. ;D

    Thanks. c:
    Ah die broek is niet nieuw hoor, rest wel ^^ Ik draag normaal ook nooit zulke korte broeken, maar toen ik deze eenmaal aanhad... :'D Plus het is zo warm hier, ik loop liever zonder broek rond maar dat kan ik niet maken. (cat)

    Father schreef:
    Looks awesome :Y)

    Thaanks (:
    Demitria schreef:
    Heb overigens nieuwe make-up gekocht.


    Wacht, wat is het? (cat) Ik ben niet zo'n expert met make-up.
    Eyeliner en lippenstift?

    Draculea schreef:
    (...)
    Wacht, wat is het? (cat) Ik ben niet zo'n expert met make-up.
    Eyeliner en lippenstift?


    Exactly! Ik wilde een eyeliner pencil, want met die kwastjes krijg ik van die dikke strepen :W en een nude lippenstift.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Exactly! Ik wilde een eyeliner pencil, want met die kwastjes krijg ik van die dikke strepen :W en een nude lippenstift.

    Oh ik heb nog nooit lippenstift gebruik ofzo, maar zo'n nude lijkt me best wel mooi...