• Ik had het idee om voor mijn vriend een boek te schrijven over ons zeg maar. Over ons verhaal samen, hoe we bij elkaar zijn gekomen.
    Ik had ooit ergens gelezen dat je ergens een boek kon laten afdrukken. Gewoon een exemplaar. Alleen ik ben die site kwijt en ik heb al wat zitten googlen maar ik weet nooit of een site goed is of niet. Dus heeft iemand misschien ooit ook een verhaal van zichzelf af laten drukken in een boek en weet degene misschien waar hij/zij het heeft laten afdrukken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    kan je het niet zelf in elkaar zetten..?

    ik weet verder wel dat mijn tante ooit een boekje voor mij heeft gemaakt maar ik heb geen idee hoe we dat toen deden..

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:19 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    kan je het niet zelf in elkaar zetten..?

    ik weet verder wel dat mijn tante ooit een boekje voor mij heeft gemaakt maar ik heb geen idee hoe we dat toen deden..


    Ja, het zou kunnen maar mij leek het leuker om in een echt boek te laten afdrukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij een drukkerij vragen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Bij een drukkerij vragen?

    Die zeggen vast nee door de kosten.


    -

    Barnabas schreef:
    Bij een drukkerij vragen?


    Ik denk niet dat hun even voor de lol een boekje willen afdrukken omdat iemand van vijftien jaar die zo graag aan haar vriendje wilt geven. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat hun even voor de lol een boekje willen afdrukken omdat iemand van vijftien jaar die zo graag aan haar vriendje wilt geven. ):

    Oh ja. Ik woon in een iets kleinere gemeente, waar het er wat gemoedelijker aan toe gaat. Ik heb mijn PWS laten bundelen voor vijf euro, omdat mijn vader vrienden is met de drukker.
    Sorry! Ehm. Bol.com, bij die nieuwe afdeling van BraveBooks?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Oh ja. Ik woon in een iets kleinere gemeente, waar het er wat gemoedelijker aan toe gaat. Ik heb mijn PWS laten bundelen voor vijf euro, omdat mijn vader vrienden is met de drukker.
    Sorry! Ehm. Bol.com, bij die nieuwe afdeling van BraveBooks?


    Ik woon in een hele kleine gemeente maar hier is geen drukkerij of iets in die richting.
    Maar daar kan ik inderdaad wel even kijken. Bedankt!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kunt bij Brave New Books (de publisherdinges van bol.com) een boek alleen voor jezelf laten drukken, dus dat het niet bij bol.com of andere (web)shops terechtkomt. Ik weet alleen niet wat je er voor uit wilt geven en hoeveel het kost, maar dat kan je zelf vast wel uitvogelen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een keer een boek laten drukken bij Ezbook. Het werkt heel makkelijk, je kunt alles na eigen zeggen instellen. We hadden een klein boekje laten drukken voor 14 euro min verzendkosten. Prima kwaliteit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vaak kun je wel een drukker vinden ofzo.
    Je hoeft dan niet echt naar een uitgeverij te zoeken ;)


    You're Somebody's Hero ~ by me.