• Vandaag is de dag dat ik alweer twee jaar op Quizlet zit. Yay for me. (:

    Hoelang zit jij al op Q en hoe kwam je hier terecht?


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd (:
    Ik zit hier nu bijna twee jaar, volgens mij.


    The universal language of art.

    Eergister blijkbaar 6 jaar ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Met dit account meer dan een jaar dacht ik (alhoewel mijn profiel een jaar zegt), maar mijn andere account is twee jaar en bijna 7 maanden oud ^^
    Via Google, ik zocht iets over een fictief personage en vond een fanfic hier op Quizlet ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit account heb ik sinds 2 mei 2011, dus al 2 jaar. Maar mijn andere account (Mitchell) al sinds 24 augustus 2007, dus al 5 jaar.
    Ik kwam hier in eerste instantie door de quizzen (dus met Mitchell), maar ik ben weer terug gekomen door Julia (Illuminati). Niet dat ik Quizlet herkende, daardoor heb ik een tweede account aangemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd! Ik heb net 4 jaar.
    4 jaar 2 weken 53 minuten 44 seconden ;p

    & Ik kwam hier heel per ongeluk op toen ik een afbeelding opzocht van de Olsen Twins.


    effort never betrays you

    3 jaar :'D Because my best friend forced me to

    6 jaar alweer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gefeliciteerd!
    Inmiddels zo'n 5,5 jaar. Ik kwam hier door een vriendin, we maakten samen quizzen. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Uh vanaf november 2009 geloof ik. Ik kwam er op toen ik op google "leuke quizzen" intypte, en zo op een Harry Potter quiz stuitte, die ik helemaal geweldig vond.


    Alleen maar tranen van geluk

    3 jaar en ik geloof dat ik of op zoek was naar online verhalen of naar sites waar je verhalen kon schrijven.


    Physics is awesome

    Father schreef:
    Dit account heb ik sinds 2 mei 2011, dus al 2 jaar. Maar mijn andere account (Mitchell) al sinds 24 augustus 2007, dus al 5 jaar.
    Ik kwam hier in eerste instantie door de quizzen (dus met Mitchell), maar ik ben weer terug gekomen door Julia (Illuminati). Niet dat ik Quizlet herkende, daardoor heb ik een tweede account aangemaakt.


    Augustus 2007 is zes jaar geleden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Augustus 2007 is zes jaar geleden. :'D

    Oeps :x Volgens Quizlet is het 5 jaar xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In december 3 jaar alweer, ik voel me nu echt al oud nee grapje
    Uhm door quiz te doen en verhalen te lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    4 maanden, vroeger had ik ook ooit een account maar ik vergat Q en kwam weer terug toen ik quizzen zocht.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Square schreef:
    (...)

    Augustus 2007 is zes jaar geleden. :'D

    24 augustus is nog niet geweest :"D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis