• Ben ik weer begonnen met tekenen! En begint er eindelijk iets uit te komen waar ik wel tevreden over ben:



    Groter.

    Op de achtergrond komen ook nog meer mensen met maskers/veel blauw & paars.

    Wat hebben jullie de laatste tijd getekend? (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:41 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb de laatste tijd minions getekend ^^
    Heel gaaf die tekening van jou

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:47 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wow die tekening is echt super mooi! x
    Ik heb de laatste tijd Rue van the hunger games getekend


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh my wauw !!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mooie tekening. Ik vind het echter wel jammer als je meer mensen op de achtergrond doet, dat leidt eerder af, als je alleen dit meisje zo tekent met witte achtergrond is de aandacht alleen op haar gericht en vindt ik de tekening denk ik zelfs mooier. Met wat heb je die tekening trouwens gemaakt? Potloden en stiften?
    Anyway, je kan wel heel goed tekenen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:53 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Mooie tekening. Ik vind het echter wel jammer als je meer mensen op de achtergrond doet, dat leidt eerder af, als je alleen dit meisje zo tekent met witte achtergrond is de aandacht alleen op haar gericht en vindt ik de tekening denk ik zelfs mooier. Met wat heb je die tekening trouwens gemaakt? Potloden en stiften?
    Anyway, je kan wel heel goed tekenen.


    Met kleurpotloden en waterverf (: En een zwarte fineliner.

    Ik ga niet zo veel mensen op de achtergrond doen, en sowieso alleen maar vanaf de verte, niet dat je echt hun gezichten kan zien. Maar het is eigenlijk onderdeel van de symboliek, het idee dat ik erbij heb, dus daarom wil ik er graag nog wel wat op, alleen dan dus niet heel dichtbij (: En dank je (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:00 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)

    Met kleurpotloden en waterverf (: En een zwarte fineliner.

    Ik ga niet zo veel mensen op de achtergrond doen, en sowieso alleen maar vanaf de verte, niet dat je echt hun gezichten kan zien. Maar het is eigenlijk onderdeel van de symboliek, het idee dat ik erbij heb, dus daarom wil ik er graag nog wel wat op, alleen dan dus niet heel dichtbij (: En dank je (:


    Aha, oke, I get it. Ben benieuwd hoe hij is als hij af is, dan moet je ook maar even een foto posten ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Wauw wat een super tekening zeg!
    Ben benieuwd hoe hij is als ie af is!:D

    En verder.. Jee.. Mijn laatste tekening... Is echt al een paar jaar geleden haha xd Ik zou niet eens meer weten wát ik getekend heb xd En ik ben te lui om mn tekenmap te gaan halen xd


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb niks getekend, wel veel gedaan om mijn digitale portfolio een beetje op orde te krijgen voor stage en school binnenkort. Vind 'm wel mooi geworden.


    To infinity and beyond •

    Mooi! Ik zou alleen de haarlijn nog ietsjes verder donker door laten lopen.


    Bad decisions make good stories.

    Gaaf! Ik ben nu zelf hiermee aan bezig


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Erg mooi! ^^

    Ik heb een paar dagen geleden Percy Weasley getekend, maar die is nog niet af. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Florentina schreef:
    (...)

    Aha, oke, I get it. Ben benieuwd hoe hij is als hij af is, dan moet je ook maar even een foto posten ;3


    Zal ik doen! (:

    Sinistre schreef:
    Gaaf! Ik ben nu zelf hiermee aan bezig



    Die schaduwen zijn echt heel goed gedaan (:

    Square schreef:
    Erg mooi! ^^

    Ik heb een paar dagen geleden Percy Weasley getekend, maar die is nog niet af. (:


    Oeh, die wil ik eigenlijk ook wel zien (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Wow.
    Wáárom kan iedereen zo goed tekenen en ik niet :c


    26 - 02 - '16

    Erg leuk!
    De laatste wie ik getekend heb is Talia Joy en een poging tot R van Warm Bodies.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wauw, mooi! (:


    16 - 09 - '17