Intro komt nog. Lets talk:)
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Praattopics
- Everything is possible at Ibiza~praattopic
Everything is possible at Ibiza~praattopic - Praattopics
-
4 aug 2013 - 0:354 aug 2013 - 0:394 aug 2013 - 0:414 aug 2013 - 0:43
Heb geen zin in ruzie maar erger me echt aan het slettengedrag van jaylee, ze doet alleen maar zo omdat ze alle jongens voor dr eigen wilt. En het maakt mij niet uit dat ze chloe en mila niet mag, I love haters
4 aug 2013 - 0:45Het ergste vind ik dat je me dom noemt, want je bent zelf geen haar beter, jij benr begonnen in strijd te zoeken door gelijk toen mila bij brandon zat, gelijk zeggen 'zo versier je geen jongens'
4 aug 2013 - 0:45xkimx124 schreef:
En hoe weet je dat? Weet je überhaupt wel wat een slet is? Jammer dat je je aan haar ergert. Het is een personage. Ze bestaat niet in het echt. Jij neemt deze dingen veel te serieus
Heb geen zin in ruzie maar erger me echt aan het slettengedrag van jaylee, ze doet alleen maar zo omdat ze alle jongens voor dr eigen wilt. En het maakt mij niet uit dat ze chloe en mila niet mag, I love hatersBaby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 0:46xkimx124 schreef:
WAT BEGRIJP JIJ NIET? HOU JE MOND GEWOON LEKKER? JAYLEE IS MIJ NIET? EN JIJ BENT ZO DOM OMDAT NIET TE BEGRIJPEN!
Het ergste vind ik dat je me dom noemt, want je bent zelf geen haar beter, jij benr begonnen in strijd te zoeken door gelijk toen mila bij brandon zat, gelijk zeggen 'zo versier je geen jongens'Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 0:50(ik neem t niet serieus, bij een andere rpg mag een rol mijn personage ook niet, maar dir zegt dat gewoon, geen probleem dus, maar jij draait er wel heel ver in door, want ze zouden gezellig met zn allen uitgaan, dat slet neem ik terug.)
4 aug 2013 - 0:50Laten we elkaar geen slet of dom noemen. En Kim ergerde Ich toch aan jaylee dat ze zei? Niet aan jou Angel. Oke, dit gaan we ven uitpraten.
4 aug 2013 - 0:54xkimx124 schreef:
(Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik ze niet mag? Jij draait gewoon te ver door in RPG'en?
(ik neem t niet serieus, bij een andere rpg mag een rol mijn personage ook niet, maar dir zegt dat gewoon, geen probleem dus, maar jij draait er wel heel ver in door, want ze zouden gezellig met zn allen uitgaan, dat slet neem ik terug.)Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 0:564 aug 2013 - 0:57Monticia schreef:
AHAHAH qq
Let's grab the popcorn..
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 1:00Hoe gaan we dit oplossen? Dit moet afgelopen zijn.. Als we nou gewoon afspreken dat Mila en Chloe gewoon mee uitgaan, Jaylee hoeft niet aardig tegen ze te zijn of whatever, maar Mila en Jaylee worden wel overal bij betrokken zodat ze niet alleen achterblijven? Iedereen mee eens? Hopelijk ben jij[angel] er het ook mee eens? Je mag nog steeds boos op ze zijn ja? Maar zo houden we het tenminste wel meer als een groep.
4 aug 2013 - 1:01Cairde schreef:
(...) AHAHAH qq
HihiYour love makes me strong, your hate makes me unstoppable
4 aug 2013 - 1:014 aug 2013 - 1:02