Sparia schreef:
Ik heb altijd zoiets van, als je hakken wil dragen, draag dan lekker hakken. Je zult wel boven bijna iedereen uitsteken, maar uiteindelijk gaat het er om dat jij het mooi vindt, en dat jij je lekker voelt bij wat je aanhebt. Dus ik vind dat je het gewoon moet doen als je dat wilt.
Ja, daar zit wel wat in maarja ik vind het er zo raar uitzien. Niet dat ik me wat aantrek van de mensen om me heen, ik doe ook wel wat ik zelf wil.
Assassin schreef:
Ik vind dat iedereen hakken moet kunnen dragen. Mijn zusje is ook redelijk lang, 1,7nogwat en draagt ook gewoon heel vaak hakken. Die schoenen zijn trouwens geweldig, ik wil ze al zo lang hebben haha.
Duur, maar geweldig!
MissElmo schreef:
Ik zal het gewoon doen alleen dan inderdaad niet te hoge hakken. Ik ben ook de grootste uit mijn vrienden groepje maar hun zijn gewoon klein.
Op dat gebied heb ik nog mazzel, veel van mijn vrienden zijn ongeveer mijn lengte of groter.
Wollywell schreef:
Ik zelf ben 1.78 en ik vind het ook zo raar om hakken te dragen. Ik steek nu al met kop en schouders boven iedereen uit, wat ik op zich geen probleem vind maar ik ben bijna altijd langer dan jongens en daar baal ik sterk van. Nu vind ik hakken verschrikkelijk zitten, maar het gaat mij om het idee. Hakken maken je vrouwelijk, vind ik, wat voor soort hakken het dan ook zijn... Daarom wil ik ook wel eens hakken dragen, maar als ik dat doe, dan moeten mensen écht omhoog kijken om mij aan te kijken en dat vind ik er ook zo walgelijk uitzien. Ik draag dus ook geen hakken daarom. Het enige pluspunt vind ik, is dat hakken wel mooier staan bij lange benen.
Ja daar baal ik dus ook van. Het ziet er zo raar uit als je boven de jongens uit steekt. Mensen zeggen juist dat ik niet zo moet zeuren en blij moet zijn met mijn lengte maarja, er zitten genoeg nadelen aan vast. :'D