IronGarden schreef:
(...)
Dan moet je denk ik maar een boek gaan schrijven of zo. Op Quizlet zijn nou eenmaal amateur schrijvers (ik ben er een van). Als beginneling moet je je niet gelijk bezighouden met moeilijke onderwerpen, lastige plots en van die dingen. Je moet het rustig opbouwen. Ik ben bijvoorbeeld weer begonnen met een nieuwe fanfiction. Ik vind niet dat je die verhalen verhalen met een diepe betekenis kunt noemen. Maar voor de meeste lezers hier op Quizlet leest het juist makkelijk. (:
We moet ik zetten dat de spelling en stijl en zo wel in orde moet zijn. Een verhaal lezen dat bestaat uit één lange zin, zonder ook mar één punt, komma of hoofdletters leest vrij.. ontiegelijk onhandig.
Ben ik mee bezig
Dus daar hoef jij je niet druk te maken.
Maar ik dacht dat de top stond voor de beste verhalen en niet de slechtste, hoewel ik natuurlijk niet denk dat ze de slechtste zijn van heel quizlet, maar wel erg slecht zijn. Ik heb veel betere verhalen gelezen wie deze elementen beter toepassen en veel verder zijn en ik vind dat de beste verhalen in de top moeten staan en niet de verhalen dmet de grootste groepering van blind kudoën fans die alleen maar een kudo geven, omdat ze fan zijn. Ik snap dat dit een site is voor beginners, maar er zitten ookw at mensen bij die iets verder zijn en de beste verhalen moeten in de top staan, niet de troep wie er nu instaat.
En trouwens de spelling en grammatica is ook niet goed in veel van die verhalen, want ik zie zelfs soms stories in de top staan met in de titel al een fout, dat faalt al behoorlijk hard en de stijl vind ik ook niks, dus de enige reden dat die stories in de top staan is dat de fans graag over die naar mij mening talentloze boyband leest en over seks.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.