• Na al het teken talent wat ik voorbij heb zien komen heb ik erg zin om weer te tekenen het is al een paar maanden geleden dat ik een volledig realistische tekening heb gemaakt; wat vrij veel tijd kost. Ik heb nog steeds een A2 formaat tekenpapier naast mijn bureau liggen ik had het idee om iets in deze trant te maken . Het enige wat ik van jullie nodig heb ik een foto, het maakt totaal niks uit wat erop de foto staat het moet me gewoon inspireren als is ik het zie. Ik zou degene die een goede foto instuurt graag willen bedanken al heb ik geen credits, dus als ik iets anders kan bieden.

    Eisen
    - (Ultra) scherpe foto
    - Niet té veel achtergrond

    Alvast bedankt!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:



    _O_


    Helaas niet scherp genoeg :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Helaas niet scherp genoeg :Y)

    Fuckinghell (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:



    Heel gaaf!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik zit aan deze te denken


    Deze is super :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hem' bedankt iedereen die heeft meegeholpen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik heb hem' bedankt iedereen die heeft meegeholpen!


    Mooi! Och, ik houd van die rimpeltjes, net jaarringen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En? Heb je nog iets gedaan?


    -

    Verwelken schreef:
    En? Heb je nog iets gedaan?


    Bezig met de schets maar ik heb nog een portret wat ik moet afmaken van iemand die overleden is een waar weken terug,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Bezig met de schets maar ik heb nog een portret wat ik moet afmaken van iemand die overleden is een waar weken terug,


    Ooh, oke oke :'D


    -

    Appa schreef:



    Wauw , die is mooi !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa