• Hey!
    Ik ga binnenkort op vakantie en ik was van mezelf niet zo vrij om op iemand af te stappen, nu ben ik zo wel geworden afgelopen jaar maar als ik dan voor iemand sta weet ik niet wat ik moet zeggen s: dus hoe maken jullie vakantie vrienden? Of wat zeggen jullie?..


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Ik ging altijd naar de knutselclub en dan ging 't vanzelf :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    'Dus, kom je hier vaker?'
    Dat is het beste wat je kan zeggen. (cat)

    Gewoon eerst glimlachen , vragen 'hoe lang ben jij al hier ? ' of 'wat vind jij hiervan ?'.
    Of iets vragen / opmerken / zeggen over de locatie waar je bent , en dan kan de ander daar weer op reageren. Als je dan even een gesprekje hebt , kun je vragen of die ander zin heeft om bijv. te gaan zwemmen , of iets anders te gaan doen als jij dat wilt !

    Dit is allemaal in theorie hoor , in praktijk durf ik zelf ook nooit zo snel op iemand af te stappen ! Ik vind het altijd makkelijker om even de kat uit de boom te kijken , en bijv. eerst te kijken naar mensen die een spel doen , of zoiets , en dan vraag ik later wel of ik mee kan doen ..
    Succes ! ;D

    & bij mij gaat vrienden maken snel , als de ander gewoon aardig tegen mij doet ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Draculea schreef:
    'Dus, kom je hier vaker?'
    Dat is het beste wat je kan zeggen. (cat)


    You just made my day. (':

    OT: Ik weet het niet zo goed, eerlijk gezegd. Ik ben/was er nooit goed in. Maar soms kwam ik weleens iemand tegen bij het zwembad/strand en dan ging het wel een beetje vanzelf. Dus, gewoon naar veel plekken gaan waar veel mensen van je leeftijd komen. En dan iets van 'Hey, waar kom jij vandaan?' ofzo. Dan heb je al wel meteen een gesprek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    "Pizza en een potje neuken, of hou je niet van pizza?"
    Afhankelijk van hun antwoord weet ik meteen of ik mensen heb ontmoet die net zo gestoord zijn als mij. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zeg gewoon dat je nieuw bent en nog niemand kent, ik zou niet beginnen met hoe ze het hier vinden want dat zou ik raar vinden als er iemand zo op mij afstapt en mij bijvoorbeeld vraagt hoelang ik er al ben. Ik zou het dus niet raar vinden als iemand tegen mij zou zeggen dat ze nieuw zijn en nog niemand kennen.