• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    Jaymi knikte overdreven met zijn hoofd.
    'Tuurlijk mogen je vriendjes bellen en mij lijkt het nogal logisch als je zeven moorden hebt gepleegd dat je dan opgepakt wordt,' zei de agent.
    'Zeven moorden!?' riep ik tegelijkertijd met Jaymi. Dit is echt belachelijk. Alsof iemand van ons ooit zeven mensen zou vermoorden. Ik zag Jaymi echt geen zeven mensen neerschieten of Josh of JJ. En ik zelf was het ook niet. Of misschien toch iemand van ons en had hij er niks over gezegd.
    'Dit moet een misverstand zijn! Ik bedoel, wij doen allemaal nog geen vlieg kwaad!' riep Jaymi
    De agent haalde zijn wenkbrauwen op en wees naar de agent die op de grond lag.
    Ik volgde zijn vinger en bestudeerde de agent op de grond. Ik zag een glimlach op zijn gezicht. Ik keek naar Jaymi die het ook gezien had, want ik zag de woedende blik in zijn ogen.
    'Zo, mag ik nu jullie handtekening?'
    De agent gaf Jaymi een papiertje en Jaymi zette zijn handtekening en gaf het blaadje aan mij.
    Ik houd van bananen. En oh, die agent op de grond acteert gewoon
    Ik gaf het blaadje terug aan de agent.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    Ik kijk over George's schouder mee om te kijken wat hij schrijft. Zodra de zin af is, schiet ik in de lach. Wat een maffe jongen ook. Ik klop hem op z'n schouder, maar de agent kijkt niet eens naar het briefje. Hij raapt Aaron op en loopt met zij legioen weg. Oke, dat was vreemd.
    'Anders ga jij naar hun toe, dan ga ik naar koning aap.' Hoor ik iemand fluisteren en ik kijk om. Twee mensen, waarvan een met een bierbuik, staren ons aan en hebben hun handen vol met eten. 'Ja goed idee, maar ik ga nu. Ik wil geen boze koning aap hebben.'
    'Goed idee. Dan ga ik naar zijn vrienden.'
    Ik kijk fronsend nar de twee mannen. Degene met de bierbuik blubbert naar ons toe. 'Wij moesten van koning aap eten brengen.' Zegt hij. Ik mag hopen dat hij dronken is en niet altijd zo is. Dan besef ik me dat JJ zijn onesie aanhad. Ik stoot George aan. 'Ik denk dat JJ koning aap is.' Fluister ik. De man loopt naar ons toe en drukt het eten in onze handen. Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen. Hoewel er nogsteeds woede van toennet is, vrolijkt dit mij wel een beetje op. 'Waar is koning aap nu?' Vraag ik dan voorzichtig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hamblet schreef:
    Ana - Lucia Young

    Mijn blik gleed terug naar mijn handen. Ik had ze tenslotte op mijn blauwe short gelegd en frunnikte wat met de koortjes, die dienden om mijn broek strakker of losser te maken. Ik luisterde nog wel wat ze zij, maar niet zo oplettend, zoals ik in het begin nog deed. Ik werd niet echt meer blij van gezelschap of toch van dit gezelschap. Ik wist zelf dat ze dit deed, ondanks zij ook alleen was en behoefte had om te praten. En spijtig genoeg wilde ik dat niet. Ik wilde iemand om me heen hebben, zoals mijn beste vriend. Mijn beste vriend, die hier kilometers vandaan woonden en niet opgesloten was door vier lange hekken.
    Hij was altijd optimistisch, er plakte altijd een glimlach op zijn gezicht. Hij wilde non stop bij mij zijn, plezier maken. Als je stelen, plezier kon noemen natuurlijk. Een persoon waar ik zelf blij van werd.
    'Wel goed, ik verveel me alleen te pletter hier op dit kamp. Ben benieuwd of die nieuwe er al zijn.' Geschrokken keek ik op naar het zuchtende meisje, die haar blik ook op het hek had gevestigd. Kwamen er nieuwelingen? Waarom wist ik daar niets van?
    Meteen keek ik onopvallend over mijn schouder en met en teleurstellend gevoel, draaide ik mijn hoofd weer richting het hek. Niemand. Het veld achter ons was helemaal leeg. Alleen de zo bekende chalets stonden in mijn oog vizier.
    'Welke nieuwelingen?' Vroeg ik een tikkeltje gëintereseert


    Jade Mia Rivers

    Mijn blik bleef nog even op het hek gericht. Een beetje wegrdromend over hoe ik er over zou klimmen of het kapot zou maken. "Welke nieuwelingen?" vraagt ze. Ik kijk weg van het hek en kijk nu naar haar. "Weet je dat niet? Ik dacht dat je het wel zou weten, ik hoorde het via via. Er komt een nieuwe groep aan, ik weet alleen niet wanneer en ik weet ook niet precies of het nou jongens of meisjes zijn." vertel ik. Ik glimlach opeens. "Ik hoop dat het jongens zijn en dan nog wel knappe. Niet dat ik gek wordt als ik er zou zien, maar schoon volk is altijd welkom en ik ben meisjes wel beu gezien." Ik zucht en staar dan weer naar het hek. Ik mag er niet aan denken te ontsnappen, ik wil niet dat ze me pakken en dan nog langer opsluiten dan ik hier al moet zitten. Of wie weet word ik in een instelling of gevangenis gestoken, dat lijkt me erger dan dit kamp, hier kunnen we nog een beetje vrij zijn al houden alle agenten je in de gaten. Ik kijk weer naar Ana-Lucia. "Ik ga denk ik is kijken of die nieuwelingen al zijn aangekomen, kom je mee?" Ik sta al op en blijf haar aankijken.


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    Ik wist hoe Jaymi over mijn schouder meekeek. Hij lachte toen ik klaar was met schrijven en klopte me op mijn schouder.
    De agent pakte de stomme agent op en ze liepen weg.
    'Anders ga jij naar hun toe, dan ga ik naar koning aap.'
    Ik draaide me tegelijkertijd om met Jaymi. Twee mensen, één met een bierbuik, staarden naar ons met hun handen vol eten.
    'Ja goed idee, maar ik ga nu. Ik wil geen boze koning aap hebben.'
    'Jaymi, wie zijn dat?'
    'Goed idee, dan ga ik naar zijn vrienden.'
    Ik trok mijn capuchon van mijn onesie over mijn hoofd.
    De man met die bierbuik kwam naar ons toe.
    'Wij moesten van koning aap eten brengen,' zei de man.
    'Ik wil bananen. Geef mij bananen,' riep ik en maakte aapachtige sprongen.
    'Ik denk dat JJ koning aap is,' fluisterde Jaymi.
    Ik grinnikte en zag JJ verderop in een boom.
    Ik pakte een banaan uit de man zijn armen en pelde de schil.
    'Waar is koning aap nu?' vroeg Jaymi aan de man.
    'Ergens in de bomen,' fluisterde de man.
    'Papa! Papa!' Gilde ik in de bomen.
    'Waarom schreeuw je papa naar de bomen?' vroeg de bierbuik man.
    'Koning aap is mijn papa, ik ben prins aap,' fluisterde ik overtuigend tegen de man.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Haha dood ben ik nu :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Koning Aap aka JJ Hamblett

    Met een diepe grijns kreeg ik een paar bananen en nog wat eten van Bas.
    ''Waar zijn mijn vrienden?'' Vroeg ik streng aan hem.
    ''Victor is ze aan het halen Koning aap.'' Ik trok mijn wenkbrauwen eventjes op en snel liet ik ze weer zakken. Koning aap. Dat klinkt niet al te slecht.
    ''Papa! Papa!'' Hoor ik opeens George naar me schreeuwen. Owja hij heeft naturrlijk zijn Onesie ook aan, Oke ik heb opeens een zoon gekregen.Van 20. Oke dus ik heb op mijn 5de een zoon gekregen. Is dat niet illegaal? Wacht. Oh mijn god! Ik heb het dus echt niet gedaan met zijn moeder. Ik gruwel bij het idee al en ik trek een vies gezicht. Ik klim weer mijn boom in en ga tegen de stam aan zitten terwijl ik een banaan open pel.
    ''Bas geef mij meer bananen!'' Roep ik uit. Bas struiktelt over zijn eigen voeten.Pakt de bananen en steekt ze naar mij uit. Ik pak de tros aan en neem vervolgens van mijn banaan. Mijn ogen kijken Bas aan. ''Ga naar mijn zoon en mijn vriend!'' Zeg ik terwijl hij weg holt. Ik neem weer een hap van mijn banaan en pak mijn staart. ik begin er mee te spelen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jaymi William Hensley

    'Ergens in de bomen,' fluistert de man en jk bijt op mijn lip om het niet uit te proesten. Helaas hou ik mijn lach niet meer in bij George's gegil. 'Papa! Papa!' Roept hij. 'Waarom schreeuw je papa naar de bomen?' vroeg de bierbuik man. Ik grijp naar mijn buik omdat ik te hard lach. 'Koning aap is mijn papa, ik ben prins aap,' fluistert George en het klinkt nog overtuigend ook. 'En ik ben ome Jaymi.' Zeg ik. 'Ik heb een zoon geadopteerd genaamd Josh.' De man knikt heel serieus en loopt voor ons uit. 'Kom prins Aap en ome Jaymi! Dan gaan we naar koning Aap.' O, god, gaat iedereen mij nu ome Jaymi noemen? Het klinkt eigenlijk best leuk. Ik kan niet wachten totdat Aaron en Amber kinderen krijgen. "Ome Jaymi? Ik moet plassen!" Dat klinkt echt schattig. Ik loop bierbuik achterna en kijk omhoog. 'Dag Koning Aap.' Zeg ik grijnzend tegen JJ. 'Ik kom mijn neefje Prins Aap even brengen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke ik ben nu dood. Ge-ni-aal!! x'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [Oke ik ben nu dood. Ge-ni-aal!! x'D]


    ( ik ook xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Koning Aap aka JJ Hamblett

    ''Dag Koning Aap.'' Hoor ik opeens. Ik kijk naar beneden en zie daar Jaymi en George staan. ''Ik kom mijn neefje Prins Aap even brengen.'' Zegt Jaymi. Oke dus hij is mijn broer als ik het zo hoor. En wat is Josh dan? Ik spring uit de boom en kijk Jaymi even aan.
    ''Aaah. Welkom bij mijn boom. Bedankt dat je mijn zoon heb gebracht.'' Zeg ik maar. Ik kijk George even aan loop naar mijn boom. Pak 3 bananen terwijl ik mijn bananen schil in bierbuik aka Victors gezicht gooi en weer terug loop.'' Hier neem een banaan.'' Zeg ik terwijl ik een banaan in ieders ze hand duw. Zelf pel ik de mijne vliegens vlug open en kijk even met een triomfantelijk gezicht naar George en Jaymi. Ik wend me even tot Bas en Bierbuik en kijk ze bloed serieus en streng aan.''Bierbuik,Bas. Ga onze chalet,'' Ik wijs naar de chalet waar wij in verblijven.''Schoon en stoor ons pas als jullie klaar zijn. Niet aan onze spullen zitten. En owja, breng het eten behalfe deze bananen tros daar ook maar naar toe! Ga nu!'' Zeg ik aardig doods en gelijk zijn ze al weg. ''En hoe vinden jullie onze 2 nieuwe butlers?'' Vraag ik triomfantelijk aan de 2 voor me en ik neem een grote gelukzalige hap van mijn banaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    (...)

    ( ik ook xd)


    {Ik heb gereageerd :') Nog steeds vind ik koning aap geweldig :')}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    {Ik heb gereageerd :') Nog steeds vind ik koning aap geweldig :')}


    (Ik ook hahaha, ik wacht btw eerst even op Georgieporgie;p )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ik ook hahaha, ik wacht btw eerst even op Georgieporgie;p )


    [En we wachten :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [En we wachten :P]


    (Hahah, inderdaad;p

    O, my: ome Jaymi en ome Olly xd dat klinkt echt zo grappig)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Hahah, inderdaad;p

    O, my: ome Jaymi en ome Olly xd dat klinkt echt zo grappig)


    {Ik vind het schattig klinken :")


    hahaha xD}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial