• Deze quiz was eigenlijk bedoelt voor een wedstrijd, maar ik was te laat met inleveren. Dus promoot ik 'm hier maar. ^^
    Ik heb er echt heel veel tijd in gestoken (en met heel veel bedoel ik ook echt heel erg veel) dus ik hoop dat hij een beetje goed werkt en dat jullie 'm leuk vinden. Succes met invullen!

    Draculea schreef:
    (...)
    Balen zeg, ook niet stiekem even? (;

    En ja, klopt dat was deze quiz.

    Ik draag geen jurken, dus dat wordt hem niet.
    Ah, I see. Jammer dat je te laat was ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik draag geen jurken, dus dat wordt hem niet.
    Ah, I see. Jammer dat je te laat was ;c

    Ik had 'm woensdag al in moeten leveren, maar toen was ik op de terugreis naar Nederland dus ik was sowieso al te laat. Dat ik hem af heb gemaakt is dus gewoon omdat ik het anders zonde vond dat de tijd die ik er al in had gestoken. ^^

    Ik vind je quiz best goed gelukt en ondanks je geen goede foto's hebt gevonden, leuke foto's! :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik had 'm woensdag al in moeten leveren, maar toen was ik op de terugreis naar Nederland dus ik was sowieso al te laat. Dat ik hem af heb gemaakt is dus gewoon omdat ik het anders zonde vond dat de tijd die ik er al in had gestoken. ^^

    Ah I see.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moore schreef:
    Ik vind je quiz best goed gelukt en ondanks je geen goede foto's hebt gevonden, leuke foto's! :'D

    Thanks. Haha tja, ze voldoen niet telkens compleet aan de beschrijving maar over het algemeen passen ze wel bij de eeuwen. ^^