• Hey!

    Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest plaatsen op het forum. Ik vond niet echt een gepast forum.
    Dus doe ik het hier maar!

    Zelf is mijn spelling soms niet correct, daarom zou ik het fijn vinden dat als iemand wel een story met me 'zou' willen schrijven, af en toe even wil kijken of de spelling of grammatica klopt.

    Zelf vind ik eigenlijk alles wel leuk, one direction gewoon een liefdes verhaal met veel drama of whatever. Als het maar origineel is.
    Ik doe niet aan horror of fantasie, dat vind ik dus niks!

    16+ stukken schrijf ik ook. Voor mijn geen probleem.
    Dus als je wilt zet hier op forum, of stuur me een mailtje.


    xx xNiallHazz
    Ps ; Kunnen me kaar ook beter leren kennen als je dat wilt.

    Jammer dat je niet aan fantasie doet. Ik wil wel een Onbekende Personen story met je schrijven.


    Some people are art and do art at the same time

    Owh dat is leuk haha! :)

    Ik zou wel een fanfiction met je willen schrijven. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zou best een 1D verhaal willen schrijven. Zolang het maar niet alleen over romantiek hoeft te gaan. Als je mijn schrijfstijl wilt zien kun je op mijn profiel kijken en het best dan bij de stand-alinea's gezien die het recentste zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je kunt me een pb sturen met ideeën? En je moet mijn schrijfstijl bekijken (op een van de stories op mijn profiel, maar ik raad je de lopende stories aan (Fake Smile, A ghost, a human en Black Angel), want die zijn het best geschreven van al mijn stories) om te kijken of die je bevalt.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 20:21 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hey allemaal!
    Leuk dat jullie toch reageren, ik kijk straks bij iedereen even van schrijfstijl enzo.
    :)

    xoxo