• Hii! Na heel lang gewerkt te hebben in dit veel te warme weer heb ik uiteindelijk toch genoeg geld bij elkaar gekregen om een IPad te kopen.
    Maar gezien ik alles wat ik veel langer als twee uur in mijn handen heb sloop was ik opzoek naar een hoesje die ook nog betaalbaar was. En die heb ik nu ook gevonden, min of meer die hoesjes blijven duur, maar het probleem is dat ik niet kan kiezen... Dus zouden jullie misschien kunnen helpen?

Dit zijn de hoesjes
    1.

2.

3.

4. Of deze

1 ||||||||
    2 |||||||||
    3 |
    4 |||

[ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:23 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

2!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

4 c:

1

I recycle my thoughts.

1

-

TWEEEE !
    Die is zo awesome ! : D

' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

De tweede :"l

Caution first, always.

Ik kan je ook niet echt helpen, want ik wil ze ook allemaal XD

Credendo Vides

2!!

26 - 02 - '16

2! (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

TARDIS. HARRY POTTER. TAKE 'EM ALL.
    GIVE 'EM ALL TO ME

Tijd voor koffie.

Ah, fandom hoesjes. Ik had eigenlijk gehoopt op iets met Merlin, maar oké. :Y)
    Ik zou voor 1 gaan, met op de tweede plaats 3, maar 2 is ook awesome. En 4 eigenlijk ook, haha. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

1.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

1

I'm a girl in the world

Square schreef:
    Ah, fandom hoesjes. Ik had eigenlijk gehoopt op iets met Merlin, maar oké. :Y)
    Ik zou voor 1 gaan, met op de tweede plaats 3, maar 2 is ook awesome. En 4 eigenlijk ook, haha. ^^

Merlin hoesjes zijn echt onmogelijk om te vinden, maar ik denk er nog aan om zelf een foto uit te kiezen en die op te sturen dus als je nog een geweldige foto van Merlin hebt dan zou ik zeggen show me

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

1

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.