• Nou ik heb al een f*cking hekel aan l.o.
    nu hebben we gisteren bieptestgedaan.Dat is zo ontzettend zwaar pff
    ik had 4 min.

    Wie van jullie heeft dit jaar al de bieptest gehad?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik niet meer wel iets wat erop lijkt.Het was met muziek en kegeltjes en ook met een biep maar dan moest je zo bij het kegeltje zijn.Ik kon maar 12 min. -_-'
    Hekel aan lopen!


    The soul needs autumn.

    Ik niet meer wel iets wat erop lijkt.Het was met muziek en kegeltjes en ook met een biep maar dan moest je zo bij het kegeltje zijn.Ik kon maar 12 min. -_-'
    Hekel aan lopen!

    ik ook!
    en zeker aan l.o.


    I need you like a heart needs a beat

    die heb ik ook vorig jaar gehad .....-.-''


    don't Worry...Be gay.

    Ow wij hadden de shuttle run test ofz0ow.. En dan ook met piepjes.. Ik had trap 5,5 ofzo terwijl ik halverwege pas begon mee te rennen.. X3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    mm de laatste keer was vorig jaar maar ik heb een lage bloeddruk enzo enja da heeft daar eiglijk nix mee te maken ma kword nogal snel duizelig enzo xD dus is mn excuus na 5 sec ik word duizelig en mag ik aa nde kant gaan xD

    Ik ben zó verschrikkelijk blij dat wij geen shuttlerun- of coopertest meer hoeven te doen dit jaar. Verschrikkelijk gewoon.


    blame the bully.

    wij hadden piepjustest ¬¬ gott haat dat !!
    kwam maar tot trap 3 ofzow.. dan krijg ik last vam mun astma .. ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    wij hebben bieptest en comandoloop


    I need you like a heart needs a beat

    Ow man die had ik vorig jaar! =S das zoow stom! -_-'


    What you see, is what you get.

    Ow wij hadden de shuttle run test ofz0ow.. En dan ook met piepjes.. Ik had trap 5,5 ofzo terwijl ik halverwege pas begon mee te rennen.. X3

    Mijn record is trap 8. Ik leek wel gek, ik bleef maar lopen. Ben best trots op dat resultaat :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij moeten die nog hebben --' Maar hebben wel al de coupertest gedaan en dát is echt irritant --' Maar ik zo slim als ik was tegen de leeraar: 'Mvr 'k heb me voet omgeslagen [/acht dat ze sim was]' zegt die mvr; 'Met jouw is er toch elke les iets hé Annelies!' liep ik daar superkwaad weer verdr --'

    Ikke al sinds groep 5. Ik haal nooit meer dan 3 trappen (A)

    Ik had vorig jaar 1x piepjestest en 1x 7 minuten loop ¬¬ Is echt een marteling. Bij die piepjestest kwam ik maar bij trap 7,5 en die 7 minuten loop hield ik niets eens vol. Tussen die 7 minuten loop ging ik gewoon lopen, als ik te moe was. Hopelijk heb ik het dit jaar niet ¬¬

    Shuttle Run Test?
    Ik blij dat ik niet mag sporten! Dat ding is dodelijk _O_


    Bored.

    Ik heb dat op Basis gehad. zit nu sinds paar weken op Middelbaar en we hebben de Coopertest al gedaan. 11 rondjes gerent heb ik nog een 5, nogwat -.-
    Maar die bieptest is de Shuttle Run ;p


    I live for the applause, you will die for it.