Op een totaal andere planeet, hetzelfde als de aarde maar bewoond door magische wezens waar de mensen nooit in geloofden, staat een school waar deze wezens hun krachten leren te gebruiken. De mensen zullen nooit op deze planeet kunnen komen, omdat er een soort krachtveld omheen zit waar alleen de speciale wezens met hun krachten door heen kunnen. De planeet heet Mage, en er wonen allemaal wezens in een stad die bijna hetzelfde is als op de aarde. Alleen zijn er geen auto's of vliegtuigen of wegen, en is er dus ook nooit rook of een vieze lucht. Mage is niet zo'n grote planeet, het is meer één hele grote stad, en het duurt maar 2 dagen om aan de andere kant van de planeet te komen. De grote stad waar alle wezens in leven heet Summerfield. In deze RPG kun je een van de wezens zijn en leven op die planeet, en de krachten leren gebruiken, of zelf de lessen geven. Het is jou keuze
Wezens uitleg
Fee ~ een soort mens maar met vleugels die in alle kleuren (behalve goud, silver, regenboog etc) kunnen zijn waarmee ze kunnen vliegen. Feeen kunnen een soort van de natuur besturen, bomen laten groeien of bladeren besturen. Ze weten ook alles van kruiden om wonden te genezen.
Heks ~ Deze wezens lijken op mensen, maar kunnen toveren en daardoor dingen laten zweven of ze vervormen, laten veranderen of andere kleuren geven, en nog veel meer. Helaas is het niet simpel om dit te leren en als het fout gaat, kan het ook totaal misgaan.
Zeemeermin ~ Deze kunnen onderwater ademen, en snel zwemmen. Hun staart gaat weg als ze op land zijn(en totaal droog) en als ze tien seconden water aanraken veranderen ze in een zeemeermin. Ze krijgen vaak les in golven in het water maken, langer onderwater blijven, het water in ijs veranderen, en het moeilijkste: een waterval stoppen of bevriezen.
Regels
- Geen perfecte karakters
- Niet godmoden
- Minimaal 5 regels.
- Iedereen mag drie karakters.
Regels van de school
- Geen magie op elkaar gebruiken, tenzij een leraar(res) zegt dat het mag.
- Als je nog slecht bent niet gelijk veel gaan oefenen.
- 5 fouten met magie en dan wordt je van de school af gestuurd, tenzij het kleine fouten zijn.(omdat het bijv. allemaal in de fik kan vliegen)
Max leeftijd: 12 - 18
Spelers
Feeen
-
-
-
-
-
-
-
Zeemeerminnen
-
-
-
-
-
Heksen
-
-
-
-
-
-
Extra
Je mag een huisdier, maar:
Zeemeerminnen alleen vissen (ze zijn half-vis, dan wordt er half op je gejaagd )
Heksen mogen katten, uilen, vogels en honden, maar ze mogen niet mee naar school. Uilen of vogels misschien wel.
Feeen, mogen alle dieren behalve, beren, leeuw, tijger.etc lijkt me wel logisch.
[ topic verplaatst door een moderator ]
May StarClan light your path.