• heey Lievords!!:D:D*en andere natuurlijk!:P*

    Nieuw idee!!:D:D

    Mom,please say that this is not true!
    TH is al een dik jaar beroemd[ze zijn 16 in mijn verhaal!!]Maar Tom en Bill gaan steeds meer voor elkaar voelen..^^ Ze vertellen het eerlijk aan elkaar...En van het een komt het ander!(xD)...Op een dag zegt Bill het tegen zijn moeder..Máár wat als Simone hélémaal NIET goed reageerd!? Ze wilt Tom en Bill scheiden...Ná 1 dag kan Tom het echt niet meer aan....>Bill vergeten!? NO WAY!< Hij...

    Rollentjes!:D
    -BF Bill;
    -Bf Tom;
    -BF G und G;
    -Vriendin Gustav;
    -Vriendin Georg;
    -Vriendin Andreas; BARBIEDOLLx
    -Kindje van...(kies maar iemand die je wilt!:P); BiLlSMuRf

    Wat wil ik weten?;

    -Naam;

    -Leeftijd;

    -Foto!(mag emo enzo zijn!;));

    -Tekstje;

    -Origineel?;

    -Weet je misschien een bétere Titel?;

    Dat was het!;)
    Danke voor Uw aandacht!(AA):P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JeSs!
    Dankje voor de rol lieford!! (K)


    Dunno ><

    Lieverd, mijn inlognaam heb ik veranderd, x'D; BABRIEDOLLx [/niet belangrijk] ojaa ik was CandyQueenx3

    BF Tom
    Naam; Rachel
    -Leeftijd; 19
    -Foto!; http://farm3.static.flickr.com/2362/2428534426_6b7bdd3ba0_o.jpg
    -Tekstje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    -Origineel?; Jaaaaa:D


    Music is the new sex

    rol van georg vriendin
    Naam; april



    -Leeftijd; 19



    -Foto!(mag emo enzo zijn!);http://www.freewebs.com/brandonvanrees/paige.JPG



    -Tekstje; ik bne 19 jaar heet april en moet me nu haasten anders word mijn moeder boos maaaar ik hou van choppne muziek luisteren meer weten ask me



    -Origineel?; tuurlijk



    -Weet je misschien een bétere Titel?; nein jou titels zijn beter dan de mijnexD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.