• vraag vn Ivy [Sexythingx3] maar sij heb een ban dus ik maak hem even voor der

    dus wat is jouwn mooiste reactie op een quiz die je ooit gekregen hebt ?

    ivy haar mooiste reactie ;
    KatyaDUDE zei op 21 okt 2008 - 20:21:

    Schatje toch ..



    Ik ken je niet ofzo; maar je schrijft echt geweldige verhalen en je schrijft Supermooi. En ik ga er van uit dat jij geweldig bent ^^'. Qua karakter enzo..



    Weet gewoon dat jij veeeel beter bent dan die gast; echt VEEL beter; geloof het of niet, ik kan het zelfs afleiden vnuit je verhalen en de manier waarop je schrijft. Je kunt er ver mee schoppen hoor ^^', Met je verhalen; want ik vind ze geweldig; ookal lees ik ze vandaag voor het eerst.



    Kijk; er zijn veel mooie verhalen; die met veel gevoel zijn geschreven enzo; maar mensen hier schrijven meestal over de lovestory's met jongens vn TH; of zelfs van Harry Potter enzovoort.



    Maar jouw verhalen zijn anders. Je leest ze niet zoals alle andere verhalen; ze zijn appart. Je laat mensen gewoon beleven wat er met het personage gebeurt. Je kunt zelfs gaan huilen van je verhalen; zoals in de boeken die geschreven zijn door beroemde schrijvers. Like; ik zal is een paar opnoemen; in het boek: 'Het uur nul', van Dirk Bracke; kun je je tranen niet bedwingen. Onmogelijk gewoon. Zelfs de hardste mensen zouden een traantje over hun wang voelen glijden. Of in het boek 'Straks doet het geen pijn meer'; ook van Dirk Bracke; die gaat ook over misbruik. Die boek is ook geweldig en nog een boek; maar de meeste zouden die wss al kennen, 'Blauwe Plekken' van Anke de Vries. Daarbij zat ik non-stop te huilen! Er zijn er meerdere waarbij ik heb gehuild; maar die ga ik ni allemaal opnoemen ^^'. Ik ken ze trouwens niet allemaal vanbuiten x) .



    Wel; wat jij schrijft kan je daarmee vergelijken. Jij legt het gevoel gewoon in je verhalen zodat je daar ook tranen van krijgt. Boeken zijn geweldig ^^' (Vind ik toch; want ik lees heeeel graag; en nee ik ben geen seutje ) en als jij ooit een boek zou schrijven dan zou ik er alles voor geven om die te lezen. Ga zo verder, echt waar.



    You are brilliant.


    We can only learn to love by loving.

    ik zal hem even zoeken :D

    Waaatt?!

    Hoe durf je gebrek aan zelfvertrouwen te hebben!

    Hoe durf je te denken dat je quizzen slecht zijn!

    HOE DURF JE?!



    Nou, ik vind het niet cool dat je dat durf te denken!

    Zet het maar snel uit je gedachten! Snel hé!

    Ik meen het, echt waar!

    Ik haat het wanneer je dat zegt, echt haten!



    Nou hij is dus super, dat moet je weten!

    En hij is verslavend en ik zit bijna altijd op mijn

    computer als ik dit quisje maak!



    Nou je moet iets weten;

    Toen ik op quizlet kwam begon ik meteen aan mijn

    eigen quisje.

    Het was echt leuk, maar er ontbrak iets.

    En toen kwam jij op quizlet.

    Ik zat meer en meer op de computer, zodat ik nooit

    een deel zou missen van je serie.

    Het was gewoon verslavend.

    En nu doet het pijn, wanneer je zegt dat je misschien

    stop...

    Ik ben je grootstefan, je grootsteaanbidder

    (denkhiernietsbij!) ^



    Dus ik hoop dat je inziet dat ik en die andere onder mij, je quisje helemaal super vinden!



    Love you, kisses, Parel x3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    *gaat reacties kijken*

    Euhm... Weet ik eigenlijk niet! xD Op mijn SA krijg ik altijd wel hele mooie reacties, en bij mijn serie krijg ik van MagicMystery altijd wel hele leuke reacties! ^^

    Jij en Ivy?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    De mooiste;

    RastaAttack zei op 16 sep 2008 - 18:30:

    Oh my ggosh.


    Ik moest gewoon weten of je nog had verder geschreven aan die quiz, en dat deed je. En ik had nooit gedacht dat een quiz zo aangerijpend zou kunnen eindigen.

    Hij was echt af!





    x


    De grappigste;
    iwantmyXTC zei op 12 juni 2008 - 20:04:
    wat heb ik blauw haar Ö