• Zouden we hier met z'n allen voor kunnen zorgen ?
    En als je het niet doet voor de Gleeks, doe het dan voor Lea



    Music only makes me stronger...

    jaaaa dat zou wel gaaf zijn ja.. zeker voro Lea enzo

    linkje om te kunnen stemmen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het eigenlijk erg voor Lea. Zeker omdat ze gingen trouwen. Maar aan de andere kant heb ik niet zoveel compassie met mensen die doodgaan aan een overdosis, al had ik deze niet zien aankomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Macabre schreef:
    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.
    Idd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Macabre schreef:
    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.


    Inderdaad.


    quidquid excusatio prandium pro

    Macabre schreef:
    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.


    26 - 02 - '16

    Ik doe eraan mee :D
    Maar goed al was cory niet dood dan had ik nog op glee gestemd.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:45 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nope. Sure, het is erg dat hij dood is, maar hij stierf aan een overdosis en dan heeft hij het een beetje zelf gezocht vind ik. Om dan Glee voordeel te laten slaan uit zijn dood. Not done. Ach ja, de een zijn dood is de ander zijn brood zeker.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 14:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Macabre schreef:
    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.

    Eh, wat?


    Tijd voor koffie.

    Ik snap dat het erg is, maar iemands dood gebruiken om zoiets te winnen vind ik persoonlijk té. Ik heb niets met glee, niets met die kerel en het doet me niets dat ie dood is. Ja, het is erg voor degene die achterblijft, maar het gebeurd zo vaak. Er zijn nog andere mensen in een gelijkaardige situatie en die krijgen zoiets ook niet. Persoonlijk heb ik dan liever dat het eerlijk blijft. Oneerlijk voor elk ander ding dat die award(s) nog kan winnen, dus nee. Sorry.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:53 ]


    comfort in c h a o s

    Ik snap de gedachte erachter en vind het ergens ook best een mooi gebaar, maar ik denk dat er een stuk minder vreugde zal zijn als Glee wint omdat iedereen uit medeleven heeft gestemd, dan omdat ze het werkelijk een goede show vinden. Iemand een award geven voor beste show omdat een acteur dood is gegaan, is bovendien ook nog een vergezochte vorm van zwarte humor.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik snap de gedachte erachter en vind het ergens ook best een mooi gebaar, maar ik denk dat er een stuk minder vreugde zal zijn als Glee wint omdat iedereen uit medeleven heeft gestemd, dan omdat ze het werkelijk een goede show vinden. Iemand een award geven voor beste show omdat een acteur dood is gegaan, is bovendien ook nog een vergezochte vorm van zwarte humor.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was toch al van plan om te stemmen op Glee :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macabre schreef:
    Lol, zijn dood gebruiken om de Teen choice awards te winnen.
    Lame.


    + Diegene die dat tekstje geschreven heeft mag ook eens wat doen aan z'n Engels.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.