• Als ik bij mijn statistieken kijk, dan staat er dat ik al; 1 jaar 12 maanden 1 weken 17 uur lid ben. Op mijn profiel staat dat ik 1 jaar geleden geregistreerd ben.
    Als ik met mijn muis over de info ga op mijn profiel, dan staat er 5 augustus 2011, dat is de datum die exact is en die klopt ook. Dus het 1 jaar geregistreerd klopt wel, want dat veranderd op 5 augustus wel naar 2 jaar, maar dat bij mijn statistieken klopt dat dan toch niet? Dan is er toch een maand teveel bij opgeteld? Of tel ik verkeerd, dat kan ook?

    Ben ik de enige die dat heeft?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:21 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Die van mij klopt wel gewoon.

    Als je goed kijkt staat er 12 maanden. 8D Dan is een jaar. Hij doet het pas bij 13 maanden geloof ik, dat had ik ook eens.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet eens meer waar overige staat. Waar overige eerst stond staat bij mij nu zo'n vergrootglas en dan moet je een zoekactue typen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik weet niet eens meer waar overige staat. Waar overige eerst stond staat bij mij nu zo'n vergrootglas en dan moet je een zoekactue typen.

    Je statistieken staan bij mijn badges onderaan. =)


    Ha, bij mij is dat ook. 5 jaar 12 maanden 3 dagen 2 uur (geregistreerd op 10 aug) Nog nooit opgemerkt eigenlijk.
    Euh, ik zou niet weten waaraan het ligt, want eigenlijk zou het bij mij 5 jaar, 11 maanden, 3 dagen, 2u moeten zijn. Hij zit eigenlijk een maand verkeerd.

    Assassin schreef:
    Als je goed kijkt staat er 12 maanden. 8D Dan is een jaar. Hij doet het pas bij 13 maanden geloof ik, dat had ik ook eens.

    Geen idee of dat de oorzaak is. Maar het klopt in ieder geval niet, want volgens de statistieken ben ik nu 6 jaar lid als je de 5 jaar opteld met de 12 maanden. Terwijl dat over een maandje pas is.

    Maar mij maakt het niet zo superveel uit. Ook alleen jijzelf ziet die statistieken onder de badges.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Geen idee of dat de oorzaak is. Maar het klopt in ieder geval niet, want volgens de statistieken ben ik nu 6 jaar lid als je de 5 jaar opteld met de 12 maanden. Terwijl dat over een maandje pas is.

    Maar mij maakt het niet zo superveel uit. Ook alleen jijzelf ziet die statistieken onder de badges.


    Ja, maar zodra hij 12 overspringt zegt hij dat het een jaar is en niet 1 jaar en 1 maand wat zo zou moeten zijn met 13.


    Your make-up is terrible

    Hé, ik wist helemaal niet dat als je met je muis erover scrolt de datum er kwam staan ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar zodra hij 12 overspringt zegt hij dat het een jaar is en niet 1 jaar en 1 maand wat zo zou moeten zijn met 13.

    Ik begrijp je niet, sorry. =S
    Kun je het op een andere manier uitleggen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik begrijp je niet, sorry. =S
    Kun je het op een andere manier uitleggen?


    Ik zei het ook lastig haha. Volgens mij mist hij de 11 maanden en telt hij daardoor gewoon door op 12 maanden en springt hij pas op een jaar als hij naar 13 maanden gaat.
    Dus hij gaat van 1 jaar en 12 maanden naar 2 jaar, in plaats van 1 jaar en 11 maanden naar 2 jaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zei het ook lastig haha. Volgens mij mist hij de 11 maanden en telt hij daardoor gewoon door op 12 maanden en springt hij pas op een jaar als hij naar 13 maanden gaat.
    Dus hij gaat van 1 jaar en 12 maanden naar 2 jaar, in plaats van 1 jaar en 11 maanden naar 2 jaar.

    Ik heb het nu door denk ik. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Verwarrend allemaal :')


    Pretty is just a pretty word.

    Abelard schreef:
    Hé, ik wist helemaal niet dat als je met je muis erover scrolt de datum er kwam staan ;D.


    Bij mij zie ik geen datum staan als ik over mijn profiel heen ga, raar.

    Ik snap niet eens hoe je je statistieken ziet. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Mullingford schreef:
    Verwarrend allemaal :')


    26 - 02 - '16

    Ik heb het ook volgens mij.
    Maar mijn tijd klopt zoiezo niet want er staat dat ik 1 jaar lid ben maar ik ben er al bijna 2jaar op..


    I wanna be a wizard!

    MistSnitch schreef:
    Ik heb het ook volgens mij.
    Maar mijn tijd klopt zoiezo niet want er staat dat ik 1 jaar lid ben maar ik ben er al bijna 2jaar op..


    Logisch toch? Je bent nog geen 2 jaar lid dus staat er nog 1. Pas als je 2 jaar lid bent komt er 2 jaar te staan.


    Your make-up is terrible