• Hoi Allemaal,

Weet iemand hoe je een afbeelding kan plaatsen bij de titel en inleiding? Dus zeg maar als je een verhaal aanklikt, waardoor je alleen nog maar de titel ziet, hoe zet je daar een afbeelding bij??

xx RDJcullen

[ img ] hierjelinkvanjeplaatje [ / img ]

Geen spaties ofcourse
    Hierin dus die link doen en dat boven je tekst etc droppen en dan zie je je plaatje boven je tekst etc.

Dit is toch wat je bedoelt? Of bedoel je hoe je een plaatje als een aanklikbare link maakt? Want dat weet ik ook niet. :')

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Conquistador schreef:

Geen spaties ofcourse
    Hierin dus die link doen en dat boven je tekst etc droppen en dan zie je je plaatje boven je tekst etc.

Dit is toch wat je bedoelt? Of bedoel je hoe je een plaatje als een aanklikbare link maakt? Want dat weet ik ook niet. :')

DANK JE WEL! :D

RDJcullen schreef:
    (...)

DANK JE WEL! :D

Graag gedaan (:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Conquistador schreef:

Geen spaties ofcourse

Dan zou je [ url= hier de link ] [ img ] nogmaals de link van je plaatje [ / img ] [ /url ] moeten doen volgens mij.

If a writer falls in love with you, you can never die

Maar als ik de link van het plaatje er boven dump, doet hij het nog steeds niet. Ik zie dan alleen een super lange link.

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:53 ]