• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    Sorry hoor maar "begint bij 50 abo's" ... are you kidding me?

    Kom je terug van een leuke avond naar de bios, hoor je dat de vakantie die je geboekt had opeens gecanceld is, omdat het huisje niet beschikbaar zou zijn. GE-WEL-DIG! Hoe kun je een avond verpesten? :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 0:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Kom je terug van een leuke avond naar de bios, hoor je dat de vakantie die je geboekt had opeens gecanceld is, omdat het huisje niet beschikbaar zou zijn. GE-WEL-DIG! Hoe kun je een avond verpesten? :'D

    Wow, dat is knap lullig

    Elvenking schreef:
    (...)
    Wow, dat is knap lullig

    Nogal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godverdomme. Ik wil morgen op vakantie for fuck sake!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hond van de overburen,

    U bezorgt mij veel last door uw geblaf en gehuil. Ik moet om twaalf uur 's middags weg en moet verdomme acht en een half uur met het vliegtuig. Natuurlijk snap ik dat dit echter aan uw baasjes ligt, ze laten u èèn keer uit en laten u de rest van de nacht buiten. Maar kunt u niet eventjes mij laten slapen door uw bek te houden? Dank u.

    De overbuurvrouw.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blijkbaar hebben we niet betaald. Wat is dit voor onzin?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm really gonna try not doing that.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kom je lekker laat mee ;')


    Caution first, always.

    Kut Robert.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stomme rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Feest, ik ben nu echt officieel over naar drie atheneum c:

    I'm alone.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, jij bent hier degene die de sfeer verpest, NIET wij! Jij blijft doorzeuren dat wij vervelend waren, jij blijft het onderwerp telkens weer aankaarten!
    Seriously, ik snap dat we vervelend waren maar dat komt omdat we 24/7 bij elkaar zijn, dan raak je eerder geïrriteerd met iets dan wanneer je gewoon thuis bent en je naar je kamer kan lopen of iets dergelijks.
    Stel je alsjeblieft niet zo aan zeg.

    Ik heb nog wel het meest medelijden met mijn zusje nu...


    Your make-up is terrible